Logo za poznatu lizalicu uradio je još poznatiji umjetnik

N1

Već više od pola stoljeća djeca širom svijeta uživaju u lizalicama, a jedna od najpoznatijih marki je "Chupa Chups". Logo za ovo umjetničko djelo među slatkišima radio je umjetnik koji je poznat po ekstravaganciji, neobičnim brkovima i ženi Gali. Pogađate o kome se radi?

Chupa Chups je danas sinonim za lizalicu. Na ideju da bombon stavi na štapić, došao je Enric Bernat, španjolski biznismen.

Najprije je radio u tvornici marmelade u Kataloniji, kad je došao na ideju da napravi novu vrstu slatkiša. Rekao je da je na ideju došao kad je vidio da se jedna žena ljuti na svoje dijete, kojem su prsti bili ljepljivi od slatkiša koje je jeo.

“Vidio sam da slatkiši nisu pravljeni za svoje glavne konzumente – djecu. Djeca bi bila u nevolji zato što su im prsti bili ljepljivi od slatkiša. I onda sam nalijepio štapić na lizalicu”, prenio je Guardian Bernatovu izjavu.

STF / AFP

Govorio je i da je uvijek tražio da lizalice budu pokraj blagajne, u visini dječjeg pogleda, jer su njima namijenjeni, a ne odraslima.

Kako prenosi BBC, 1969. kompanija je predložila poznatom umjetniku Salvadoru Daliju da dizajnira novi logo, i rezultat je bio simbol prepoznatljiviji od njegovih tečnih satova. Dali, koji je bio majstor brendiranja, predložio je da znak bude na vrhu lizalice, a ne sa strane. Tako je znak uvijek bio vidljiv u cijelosti, nepromijenjen zbog okruglog oblika lizalice.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.