Nakon laka za nokte s okusom piletine koji je lansirao američki lanac brze hrane KFC, odnedavno francuska tvrtka Groupon zainteresiranima nudi nov lak s novim okusom - talijanskog pjenušca ili prosecca.
Na internetskoj stranici tvrtke stoji da je lak pripravljen s pravim talijanskim pjenušcem, da ima njegov miris i okus.
Metalno zlatne je boje, a kad se nanese na nokte svjelucav je.
U poluminutnom video spotu u kojemu se reklamira novi proizvod, manekenka tvrdi da lak s noktiju možete polizati, uživajući u okusu talijanskog pjenušca, a da pritom u organizam ne unesete nijednu kaloriju.
Unatoč tome, na etiketi stoji jasno upozorenje da je sadržaj bočice zabranjeno popiti.
Pjenušavi lak za nokte francuska je tvrtka lansirala u povodu Majčina dana, no još dugo neće se naći na policama trgovina.
Nestrpljivima se preporučuje da se, ako žele što prije besplatno osvojiti bočicu, okušaju u nagradnoj igri tvrtke Groupon.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.