Direktorica kompanije savjetuje kako pojačati produktivnost

Lifestyle 12. stu 201809:25 > 10:33
Pixabay

Rezultati nedavnog istraživanja koje je proveo američki Journal of Consumer Research pokazuju da je 'radoholičarski životni stil, a ne onaj ležerniji, postao statusni simbol koji mnogi priželjkuju'. Međutim, to je kontraproduktivno.

Lauren Berger, osnivačica servisa CareerQueen.com dosadilo je slušati druge kako se hvale o tome kako su prezaposleni pa je napisala bestseler “Saberite se. Zaboravite na kaos, napravite posao i dizajnirajte svoj uspjeh”. 

“Imam osjećaj da ljudi misle kako postoji poveznica između prezeposlenosti i uspjeha, no to nije istina. Željela sam objasniti ljudima kako ne trebaju biti prezaposleni i u žurbi svo vrijeme, a pri tome ipak biti uspješni. Ključ je u dobrom upravljanju svojim vremenom. Otkrijte kakav način rada vam odgovara i uklopite ga u dnevnu rutinu”, objasnila je. 

Imamo više vremena no što mislimo

 U svojoj knjizi Berger opisuje kako je često imala osjećaj da njen kalendar i raspored obaveza kontroliraju nju, umjesto da je obrnuto. Zbog toga je dobra priprema važna etapa svima onima koji žele povećati produktivnost. Naoko nebitni detalji, poput kreiranja liste obaveza uvečer za nadolazeći dan, puno pomažu u poboljšanju dnevne rutine, a pojedincu daju osjećaj pobjede kada obavi sve stvari s popisa. 

“Dobra priprema daje vam samopouzdanje”, savjetuje Berger te dodaje kao je najvažnije planirati dan na odgovarajući način.

“Korporativna kultura nas uči da moramo biti dostupni 24 sata dnevno. Vrijeme je da zaposlenici promijene takav mentalitet, a na poslodavcima je da poštuju slobodno vrijeme svojih radnika”, tvrdi i savjetuje da bi oni koji žele biti produktivniji u slobodno vrijeme trebali iz svojim misli i radnji isključiti sve što je vezano uz posao. Autorica knjige ‘Saberite se’ tvrdi kako su joj ove metode uvelike pomogle da na poslu bude koncentriranija te da su joj neke stvari, poput isključivanja poslovnog e-maila u slobodno vrijeme, donijele neočekivane pozitivne promjene u životu. 

Nemojte čitati poslovne mailove u slobodno vrijeme 

“Čitanje i odgovaranje na poslovne mailove u slobodno vrijeme, kada se opuštate, jako je kontraproduktivno. Iako sam direktorica velike kompanije, u slobodno vrijeme više ne čitam poslovne mailove. Pročitam ih ujutro kada dođem na posao jer tada na njih mogu reagirati sofisticirano i profesionalno. Kada još nisam imala tu praksu, znala sam važan poslovni mail pročitati u krevetu i nakon toga ne spavati cijelu noć”, opisuje. 

Kada planirate uspjeh, morate uračunati i mogućnost neuspjeha. Laureen Berger tvrdi kako je najkonstruktivniji način tretiranja neuspjeha, znati kako se nositi s njime i kako ostati produktivan dok ga ne prebolite. 

“Usprkos tome što stvari teku u suprotnom smjeru od onog kojem ste se nadali, show must go on! Ako dopustite da neuspjeh utječe na vašu radnu sposobnost čitav dan, kreirali ste si još brem sedam novih problema. Umjesto toga, vratite se na popis stvari koje ste predvidjeli napraviti taj dan i krenite na idući zadatak s liste. Ako krenete dalje, lakše će vam biti kasnije se vratiti na problem i razmisliti o njemu bistrije glave”, savjetuje autorica. 

Kako biti produktivan umjesto prezauzet

Autorica knjige ‘Saberite se’ preporučuje nekoliko stvari: 

1. Pronađite svoj fokus. Uz toliko notifikacija, zvukova i obavijesti, radni dan je prepun stvari koje vam odvraćaju pažnju s posla što razorno djeluje na produktivnost. Da biste pronašli fokus, učinite što god je potrebno pa makar to bilo ostavljanje mobitela u drugom djelu prostorije ili stavljanje slušalica na uši. 

2. Ne radite naslijepo. Kada dobijete određeni zadatak, učinite ga s namjerom. Nemojte samo sjesti i raditi. Na to možete izgubiti sate. Za sve što radite u danu, napravite plan akcije.

3. Uskladite svoj dnevni plan s klalendarom i tekućim obavezama. 

4. Vrag je u detaljima i zbog toga isplanirajte sve do najsitnijih detalja. 

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.