Iako su svjesni da ima svakavih kupaca i da zahvaljujući njima dobivaju plaću, zaposlenike restorana brze hrane neke stvari znaju izbaciti iz takta i voljeli bi da se ne događaju.
Bivši zaposlenici u restoranima brze hrane otkrili su novinarima Insidera frustrirajuće stvari koje gosti rade i voljeli bi da s time prestanu. Izdvojili su sedam stvari koje tamo ne bi trebalo raditi:
1. Kada kupci ne znaju što žele jesti
Rodney Aeria, producent sadržaja i bivši blagajnik u restoranu brze hrane ispričao je kako su mu najviše smetali kupci koji su dolazili do blagajne, a nisu znali što žele naručiti pa su iza sebe zadržavali sve ljude u redu, piše 24sata.
“Oni ne nerviraju samo osoblje u restoranu, već i ostale kupce koji čekaju u redu. Kupci koji nisu odlučili što žele prije nego je došao njihov red na blagajni, mogu biti vrlo neugodni svima”, rekao je.
2. Ulaze samo da bi otišli na zahod
Ulazite li u restoran brze hrane samo da biste otišli na zahod, osoblje će to sigurno primijetiti.
“Jedno je kada je hitno stanje, ali drugo je koristiti toalet kada ništa niste kupili u restoranu jer tako oni koji plaćaju duže čekaju na red kada odu u WC. Osim toga, to stvara dodatan posao za osoblje zaduženo za održavanje čistoće”, kaže Beverly Friedmann, direktorica sadržaja i bivša zaposlenica u lancu restorana brze hrane.
Dodala je, ako već koristite zahod u restoranu, a niste ništa kupili, da biste trebali barem ubaciti koju kunu u kutiju namijenjenu donacijama za dobrotvorne organizacije.
3. Uzimaju paketiće umaka i nose kući
Nije zločin tražiti nekoliko paketića omiljenog umaka, ali ne treba s time pretjerivati jer postoji poveznica između količine u nabavi i jela koja se isporučuju kupcima.
“Određena količina namirnica i začina je namijenjena jednom obroku. Nekada su kupci znali tražiti po šest paketića umaka odjednom, a potom su ih stavljali u torbe i nosili kući, zajedno s ubrusima te paketićima soli i papra”, ispričala je Beverly Friedmann.
Kaže da je u redu kada netko to zaista stavi u hranu jer voli začinjenije, ali drugo je uzimati za ponijeti kući, posebno što osoblje restorana tada stalno mora paziti hoće li imati dovoljno paketića te jesu li dostupni ostalim kupcima.
4. Dozvoljavaju djeci da zadržavaju red
Dopuštanje svojoj djeci da naručuju vlastite obroke može se smatrati dobrim načinom njihove samostalnosti, ali treba paziti kada se radi o sramežljivom ili neodlučnom djetetu jer to može biti frustrirajuće i za osoblje restorana, ali i za ljude koji čekaju u redu.
“Mogu shvatiti želju da dijete samo odabere što će jesti i dobije što mu se sviđa, ali ako su previše sramežljiva ili ne znaju što žele, nemojte forsirati već naručite umjesto njih. Osim, naravno, ako nema reda ljudi koji čekaju iza vas, a nije loše sa djetetom ranije porazgovarati o tome što želi jesti”, savjetuje Carlee Linden, bivša blagajnica u restoranu brze hrane.
5. Kada imaju posebne zahtjeve
Radi li se o naručivanju u restoranima brze hrane, osoblje nikako ne voli kupce koji imaju posebne zahtjeve vezane za jelo jer to može usporiti rad u kuhinji.
“Jedna od najiritantnijih stvari u industriji brze hrane je kada kupci postavljaju čudne zahtjeve za svoju hranu. Budući da zaposlenici na blagajnama uglavnom koriste posebne sustave prilikom narudžbe, mnoge od tih zahtjeva je nemoguće ispuniti”, pojasnio je Rodney Aeria.
Kaže da jednostavnije želje poput zaobilaženja stavljanja leda u piće ili vađenje salate iz sendviča, obično nisu problematični zahtjevi, ali traženje drugačijih umaka ili hrane pripremljene na drugačiji način, može biti velika glavobolja za osoblje.
6. Ostavljaju nered na stolu nakon jela
Većina zaposlenih u restoranima brze hrane mrzi kada kupci ostave nered na stolu nakon jela i odu.
“Iritantno je kada kupci ne očiste za sobom, već ostave podloške i ostatke hrane na stolu”, kaže Rodney Aeria i dodaje kako ne očekuju od kupaca da sve počiste do savršenstva za sobom, ali pristojno je baciti smeće iza sebe i staviti tacne na mjesto za odlaganje jer tako osoblje ima više vremena za druge stvari, poput brisanja stolova, podova itd.
7. Ako su nestrpljivi i neljubazni prema njima
Naravno, osoblje restorana brze hrane najviše mrzi kada su kupci neljubazni i bezobrazni prema njima. Steve Stewart, menadžer digitalnog marketinga i bivši zaposlenik u jednom takvom restoranu, kaže da nisu uvijek zaposlenici krivi što kupci duže čekaju svoj obrok, jer za neke narudžbe jednostavno treba više vremena za pripremu.
“Najgore što možete učiniti su izražavanje nestrpljenja i nepristojnosti prema zaposlenicima. Neki ljudi kao da misle da je osoblje u restoranu poput vreća za boks, ali to apsolutno nije tako”, rekao je.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.