Zaboravite na proizvode Apple i luksuzne parfeme, daleke 1948. godine ljudi su jedni drugima za Božić poklanjali daleko skromnije poklone.
Američki magazin “Llife” je malo istraživao i napravio popis predmeta koji su bili najprodavaniji u vrijeme božićnih i novogodišnjih praznika u čuvenoj njujorškoj robnoj kući Macy’s.
Na prvom mjestu našla se danas potpuno zaboravljena platnena maramica koja je te 1948. godine kupljena u 300.000 primjeraka. Na drugom mjestu je paket čestitki, na trećem su najlon čarape, na četvrtom kemijska olovka, a na petom muške gaće i to u plavoj boji.
Među top 10 najprodavanijih predmeta tijekom trećeg posljeratnog Božića su i muške vunene čarape, pamučna bijela košulja, pidžama na pruge, škotski viski i ogrlica s umjetnim perlama. Prije 67 godina, bilo je, također, popularno pokloniti dječje gaćice, satensku kravatu, parfem “Suzy” i album bečkih valcera.
Većina je prije svega željela svojim bliskima i voljenima darovati neku “praktičnu stvar”, nešto što će im dobro doći, što će potrajati i što će odmah moći koristiti. Na cijeni nisu bili proizvodi tehnološkog razvoja koji će sedam desetljeća kasnije postati dominantni.
Prema istraživanju koje je provela agencija Deloitte, pokloni koji će se ove godine najviše kupovati u SAD-u su bombonjere i knjige, a potom kozmetika, parfemi i CD.