Google nagovara oglašivače da ulažu u YouTube reklame

Znanost 21. tra 201611:30 > 11:33
REUTERS

Google novim izvješćem o oglašavanju napada televiziju i pokušava joj oteti oglašivače, piše Guardian. Naime, Google u tom dokumentu analizira reklamne kampanje u osam država koje pokazuju da su oglasi na YouTubeu, koji je u vlasništvu Googlea, u 80 posto slučajeva puno učinkovitiji u povećanju prodaje od televizijskih oglasa.

Google savjetuje oglašivačima da bi trebali u YouTube ulagati do šest puta više od sadašnjih iznosa.

– Utvrdili smo da se, dok televizija održava snažan utjecan u digitalnom dobu, u digitalni video ulaže premalo u više kategorija koje smo mjerili u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Njemačkoj – rekao je Lucien van der Hoeven iz MarketSharea, jedne od tvrtki koju je Google angažirao za analizu.

Ne iznenađuje što je izvješće naišlo na negativne reakcije televizijske industrije. U Thinkboxu, britanskoj kući televizijskih oglašivača, kažu da analiza ne shvaća bit televizijskog oglašavanja te da bi povećanje ulaganja u YouTube tvrtkama donijelo kontraefekt.

– Prava vrijednost televizijskog oglašavanja nije samo u povratku ulaganja već u postizanju povratka ulaganja na najvišim razinama ulaganja – rekao je Matt Hill iz Thinkboxa, prenosi Večernji list.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook.