Europska unija na sve moguće načine pokušava usporiti, kad već ne može zaustaviti, kompanije kao Google i Facebook u njihovu „pohodu“ na privatnost njenih građana.
No čini se da to baš i ne uspijeva jer situacija se razvija na zadovoljstvo spomenutih kompanija pa tako odsad i Facebook može i do podataka osoba koje uopće nisu registrirane na toj društvenoj mreži.
Naravno, to se čini kroz oglase, a sad se šire van granica same društvene mreže i aplikacije. Jer, Facebook kroz svoje webstranice i aplikacije “treće strane” odavno razvija poslovanje i ubire prihode bez da ovisi isključivo o svojim direktnim proizvodima. Dakle, zapravo prodaje drugima sve što prikupi od strane milijardu i pol korisnika diljem svijeta. Zauzvrat oni koji plaćaju usluge daju informacije o svojim korisnicima Facebooku.
To čak ima i svoje ime, zove se Audience Network i dosad je funkcioniralo isključivo na način da prikazuje oglase samo onima koji imaju Facebook račun. No čekao se trenutak kad će zaživjeti na način kao Google, a čini se da je taj trenutak stigao. Jer, Facebook je vrijedno u suradnji s “trećom stranom” prikupio vrijedne podatke i sad će se na temelju njih “obraćati” publici koja uopće nije povezana s Facebookom.
Stoga, ukoliko će netko željeti biti što dalje od Facebooka, morat će pomno pratiti tko je sve u Audience Network, odnosno, tko sve surađuje s Facebookom. Naravno, tko zna hoće li tako nešto uopće biti javno istaknuto pa da se korisnici znaju postaviti, piše ICTBusiness.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.