Ako razmišljate o vlastitom poslu, koliko god on velik ili malen bio, suočit ćete se s mnogim poteškoćama privatnih poduzetnika. Srećom, nova tehnika i tehnologija omogućuje nam pristup brojnim programima i aplikacijama koje pomažu kod organizaacije i obavljanja zadataka.
Fast Company savjetuje neke od njih.
1. Za organizirano pisanje
Čak i ako vam primarno zanimanje neće biti pisanje i stvaranje web sadržaja, dobro je pisati blog o onome što radite, kako bi se približili korisnicima svojih proizvoda i usluga. Za ovaj dio pomaže vam Evernote, koji pomaže pri organizaciji tekstova i skupljanju ideja, a osnovna platforma je dostupna besplatno.
2. “Štoperica” za učenje ili rad, Tomato Timer
On vam pomaže da rasporedite posao uz pauze, a popularan je među studentima koji nikako ne mogu ostati sjediti duže od pet minuta za gradivom. Raspoređuje vam vrijeme tako da vremenski optimalno radite, a između uzimate kraće i duže pauze.
Možete ga instalirati i na računalo ili mobitel, pa vam u vrijeme kada radite zablokira i ometanja poput notifikacija s društvenih mreža.
3. Uredne financije
Kako bi pratili svoje financijsko stanje, postoji više alata. Razlikuju se s obzirom na način na koji prate vaše troškove i prihode ili unošenje podataka, a možete proučiti TinyScanner, Aynax, ili primjerice Freshbooks.
4. Za podsjetnike i rokove
Ovo spašava “živu glavu”. Kako ne biste došli u situaciju da od silnih zadataka zaboravite potencijalnog klijenta koji stiže za pola sata, ili pokupiti papirologiju u nekom uredu javne uprave, možete si pomoći s raznim aplikacijama koje vas pravovremeno podsjećaju na obaveze. Među njima je i Wunderlist.