Od sljedećeg tjedna će plastične vrećice u turskim supermarketima biti prekrivene fotografijama nestale djece, a ova kampanja se realizira s ciljem njihovog pronalaska te podizanja javne svijesti o ovom problemu.
Projekt se realizira u suradnji Udruge obitelji čija je rodbina nestala (YAKAD) i lanca supermarketa “Onur Market”. Priprema se oko tri milijuna plastičnih vrećica, a na svakoj od njih bit će prikazane slike petero djece. Vrećice će sadržavati i upozorenja roditeljima.
Plastične vrećice će se koristiti mjesec dana, a dostavit će se u ukupno 76 trgovina koje se nalaze u Istanbulu i tri pokrajine u zapadnoj Turskoj.
Čelnik Udruženja Ismet Ozbilici u srijedu je u izjavi za medije rekao kako je od 4.500 nestalih ljudi, koji su registrirani u njihovoj udruzi, uz napore udruge pronađeno njih 500.
Prema podacima Ministarstva unutarnjih poslova Turske, oko 18.000 ljudi se u ovoj zemlji vode kao nestali, a više od trećine njih su djeca.
Udruga porodica čija je rodbina nestala s radom je počela 1992. godine s ciljem pronalaženja nestalih te pomaganja obiteljima koje traže svoje nestale.