Prije nekoliko dana mediji su izvještavali o slučaju Katarine Tutavac koja je na Facebooku prepričala svoje loše iskustvo putovanja Croatia Busom iz Metkovića u Zadar, no izgleda da to nije izolirani slučaj kada se radi o putovanju autobusima ovog prijevoznika.
Nama se javila djevojka (podaci poznati redakciji) koja je opisala također neugodno iskustvo koje je doživjela vozeći se 31. srpnja Croatia Busom iz Zagreba za Split, linijom koja je s Autobusnog kolodvora polazila u 16 sati.
”Prvi dio puta protekao je normalno, bez ikakvih problema”, priča nam nezadovoljna putnica, no kako kaže, već na odmorištu Zir vidjelo se da će to biti sve samo ne ugodno putovanje.
Zir je uobičajeno stajalište za mnoge autoprijevoznike pa tako i za Croatia Bus, ali većina ih ne stoji duže od 20-ak minuta. Tako je trebalo biti i u ovom slučaju…
”Stali smo na odmorište, a vozač je preko mikrofona obavijestio putnike da ćemo stajati 20 minuta. Putnici su izišli van i obavili što su trebali te su se vratili u autobus očekujući da će krenuti. No, vozača nije bilo. Iako je najavio stajanje od 20 minuta u autobus se vratio tek nakon 50”, kaže nam nezadovoljna putnica. ‘Bez objašnjenja, bez isprike’, govori nam putnica.
Problemima tu nije bio kraj. Prema njezinim riječima po dolasku dvojice vozača u autobus jedan vidno iznervirani putnik, koji je sjedio na kraju autobusa, počeo je glasno negodovati zbog kašnjenja, a pritom nije vozače štedio od psovki i vrijeđanja.
”Drugi putnici su mu rekli da se stiša, ali on se nije dao smiriti sve dok autobus nije krenuo”, rekla je ona.
Kad su se strasti malo smirile autobus je krenuo dalje prema Splitu, ali ni tu problemima nije bio kraj.
Već nakon 30-ak kilometara vozači su stali na ugibalištu pokraj autoputa bez objašnjenja.
”Putnicima nije bilo jasno što se događa pa su izašli iz autobusa, ali vozači nisu htjeli ništa objasniti. Ranije iznervirani putnik ponovno je počeo galamiti na vozače uz niz psovki, ali ovaj put su ostali putnici shvatili da je, iako se koristio neprimjerenim rječnikom, on zapravo u pravu”, kazala je.
”Kad je vidio da vozači ne reagiraju na njegova pitanja ljutiti je putnik mobitelom nazvao Croatia Bus gdje se požalio na rad vozača, no mi smo i dalje čekali na polazak”.
Nakon 20 minuta stajanja vozači su nas poslali natrag u autobus, opet bez objašnjenja, ali iznervirani putnik je na vratima i dalje tražio objašnjenje koje od vozača koje nije dobio.
”U jednom trenutku sam čula kako mu jedan od vozača govori da će ga probit’ šakom pozvavši ga da iziđu na parking i da se obračunaju”, prepričava šokirana putnica.
Do fizičkog sukoba ipak nije došlo jer su ga spriječili ostali putnici pa se putovanje iz noćne more nastavilo prema Splitu.
Novo iznenađenje stiglo je kod Skradina.
”Ovu liniju s polaskom u 16 sati izabrala sam jer na internetu stoji kako autobus ide izravno autoputom do Splita uz presjedanje u Dugopolju, no unatoč tome autobus je ušao u Skradin”, govori putnica, dodavši kako ni o tome nije bilo nikakve obavijesti od vozača.
Na kraju je autobus u Split stigao u 22 sata i 15 minuta iako je po rasporedu trebao doći u 21:05.
”Radi se o kašnjenju od preko sat vremena, a da za to nije bilo nikakvog razloga poput gužve ili nečeg drugog. Neki ljudi su zbog toga propustili trajekt kojim su trebali doći na otoke”, kazala je putnica.
Dan nakon putovanja iz noćne more zvala je odjel za žalbe te je prepričala sve što se dogodilo.
”Osoba koja mi se javila kazala je da autobuse prate GPS-om te da će slučaj istražiti i povratno mi se javiti. Iako je od tada prošlo gotovo tri tjedna nitko se dosad nije javio”, ispričala je.
I mi smo od Croatia Busa pokušali dobiti službeno obrazloženje o konkretnom slučaju, ali do zaključenja ovog teksta nismo dobili odgovor na upit.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.