Novinar, autor više publicističkih djela, rock kritičar, glazbenik, radijski i kazališni umjetnik, Ante Perković preminuo je u 44. godini.
Nakon kratke i teške bolesti Perković je, kako nam je potvrđeno u krugu njegovih prijatelja, umro u Zagrebu.
Govorimo li o njegovoj ljubavi za glazbu, treba reći da je tu karijeru započeo u sastavu Djeca, koji je napustio nakon dva objavljena albuma – “Djeca” (2001.) i “Stvari” (2004.), da bi 2007. objavio svoj prvi samostalni album – “Svi me vole dok me ne upoznaju”, a album ‘Duplo dno’ objavio je na vinilu 2009. godine.
Perković je volio i stvarao i kazalište. Aktivno je surađivao s Borutom Šeparovićem na predstavama Montažstroja, a u zadnje vrijeme sudjelovao je u izvedbama iznimne predstave o nastajanju radijske drame “Hoerspiel: mala igra za slušanje i gledanje”. Naime, posebno je bio ponosan na svoj rad na Trećem programu Hrvatskog radija.
Časno i pošteno novinarstvo jest aktivizam
Predavao je novinarstvo u edukacijskom programu udruge Kurziv.
“Živimo u vremenima u kojima je časno i pošteno bavljenje novinarskom profesijom već samo po sebi aktivizam. Ne vjerujem u ‘objektivnost’, jer ljudi nisu objekti, a svojim studentima govorim da se bore za ono što smatraju dobrim i progresivnim, ali da to čine isključivo činjenicama”, kazao je prije par godina tjedniku Novosti.
Novinarsku karijeru je započeo kao glavni urednik studentskog magazina Puls, koji je ratnih 90-ih promovirao brojne teme nepoželjne u mainstream medijima. Sam Perković ondje je promovirao mnoge nove i mlade bandove, koji su kasnije postali zvijezde – poput Jinxa i Svadbasa.
Pisao je povremeno za Jutarnji list, časopise Homo volans i Nomad, a vodio je i online dnevnik na internetskom portalu monitor.hr.
Napisao je knjigu o pjesmama Darka Rundeka, zatim i biografiju sastava Pips Chips & Videoclips “Dugi vikend u zemlji čudesa”, dvije zbirke tekstova “Slijepi putnik”, “365” te “Volite li Zadar?”, koji je svojevrsni vodič kroz njegov rodni grad.
Izdao je i knjigu “Sedma republika – pop kultura u YU raspadu”, u kojemu donosi historiografiju pop kulture na prostoru bivše Jugoslavije te analizira kako je kultura dijelom pretvorena u sluškinju kriminalne politike i političkoga kriminala.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.