Jadrolinija za N1: Hrvatska brodogradilišta imaju znanja i iskustvo koje trebamo

Vijesti 01. tra 201914:29 > 14:37
Ilustracija

Iz Jadrolinije su se za N1 osvrnuli na komentar ministra gospodarstva, Darka Horvata, koji je, gostujući u Novom danu, rekao da u toj kompaniji postoji potreba za obnovom flote te da je opcija da njihove brodove grade hrvatska brodogradilišta.

“Akcijski plan obnove flote Jadrolinije prvenstveno proizlazi iz starosti flote te potrebe da se ista zamijeni u skladu sa suvremenim standardima i zakonskom regulativom. Provedba plana preduvjet je za sposobnost urednog ispunjavanja koncesijskih ugovora kao i dobivanje novih. Time se postiže optimizacija troškova i dugoročna stabilnost poslovanja, te mogućnost ostvarenja većih prihoda kroz komercijalnu djelatnost.

VEZANE VIJESTI

 U razdoblju do 2023. godine planirana je zamjena ukupno 11 brodova, a nakon toga u sljedećem periodu, planirana je gradnja istovjetnih brodova kako nastavak obnove flote. Navedeno podrazumijeva obnovu svih segmenata flote: ro-ro putničkih brodova, brzih putničkih brodova te klasičnih putničkih brodova.

Jadrolinija redovno surađuje s hrvatskim brodogradilištima u remontnom godišnjem razdoblju svih svojih brodova te možemo reći kako su oni naš glavni partner u održavanju flote od ukupno 51-og broda. Svakako, želja nam je kao državnoj firmi od strateškog značaja nastavak gradnje brodova u hrvatskim brodogradilištima. Međutim, prema trenutnim zakonskim okvirima, Jadrolinija je obveznik Zakona o javnoj nabavi i sukladno tome posluje po definiranim pravilima. Hrvatska brodogradilišta imaju znanje i iskustvo koje Jadroliniji treba te će, ukoliko Jadrolinija bude izuzeta iz sustava javne nabave, taj partnerski odnos svakako biti efikasniji na obostrano zadovoljstvo”, odgovorili su iz Jadrolinije za N1.

Podsjetimo, ministar gospodarstva, Darko Horvat, gostujući u Novom danu komentirao je obnovu flote Jadrolinije, kazavši da je opcija da to bude učinjeno u hrvatskim brodogradilištima.

“Jadrolinija, siguran sam, imat će potrebu rekonstruirati ili graditi svoju flotu. Činjenica da će se otvarati javni natječaj, dovodi nas u situaciju da se ti brodovi moraju ugovarati po uvjetima natječaja, znači da bi se Jadrolinija morala izuzeti iz procesa javne nabave, ali takvu suglasnost moramo dobiti od Europske komisije”, rekao je Horvat.

Više pročitajte OVDJE.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.