Lidl je prošle godine ostvario izvoz hrvatskih proizvoda na inozemna tržišta u vrijednosti od 8,9 milijuna eura, dok je godinu dana ranije izvoz iznosio 5,7 milijuna, priopćio je taj trgovački lanac u utorak.
Za rast izvoza hrvatskih proizvoda, poručio je Lidl, zaslužna je odlična suradnja s dobavljačima i kvaliteta proizvoda. “Probojem Lidlove ponude na strana tržišta otvaraju se vrata i domaćim dobavljačima i hrvatskim proizvodima koji pronalaze svoje mjesto i u Lidlovim trgovinama diljem Europe i domovima brojnih europskih kupaca”, poručio je taj trgovački lanac.
Lidl na europska tržišta najviše izvozi proizvode i usluge hrvatskih tvrtki PPK, Osatina, Alba, Dukat, Kandit, Meggle, Pan-Pek, PP Orahovica i Zdenka. Hrvatski proizvodi koje Lidl izvozi diljem Europe plasiraju se pod Lidlovim privatnim brendovima koji su kupcima na tim tržištima poznati, a dio proizvoda se prodaje pod vlastitim hrvatskim brendovima.
Lidlovi dobavljači na ovaj način koriste Lidlovu mrežu za plasman svojih proizvoda u mnoge europske zemlje, zaključuje taj trgovački lanac.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.