Trgovački lanac Pevec u 2015. je ostvario neto dobit od oko 24 milijuna kuna, što je rast za 61 posto u odnosu na godinu ranije, izvijestili su iz Peveca.
Prihodi od prodaje trgovačke robe ostvareni su u iznosu od 1,1 milijarde kuna, što je rast od 28 posto.
Najveći utjecaj na rast prihoda imaju novootvoreni prodajni centri, dok su prihodi starih prodajnih centara rasli 7 posto, navodi se u priopćenju.
Iz tvrtke napominju kako su tijekom 2015. nastavljena značajna investicijska ulaganja te uređenja prodajnih centara i ulaganja u opremu u što je investirano 15,3 milijuna kuna vlastitih sredstava.
Pevec je otvorio tri nova prodajna centra, u Dubrovniku, Zagrebu (Črnomerec) i u Šibeniku, na novu lokaciju preseljeni su prodajni centri na Jankomiru (Zagreb) i Varaždinu, a kompanija je nastavila i sa standardizacijom objekata pa su preuređena tri prodajna centra i to u Novom Zagrebu, Rijeci i zagrebačkom Žitnjaku.
“Iza nas je uspješna godina i to po svim pokazateljima, a ono što je najvažnije, 2016. godina nastavila je pozitivan trend poslovanja prethodne”, kazao je predsjednik Uprave Darko Šket. Dodao je kako su usmjereni na daljnji razvoj tvrtke, posebice ulaganja koja će im dati još veću učinkovitost te podići standarde rada.
Tvrtka je u procesu važnog projekta mijenjanja vizualnog identiteta kompanije, kazao je Šket napominjući kako je nakon svih poslovnih procesa koji su bili temelj današnjeg uspješnog poslovanja, vrijeme za izgradnju novog lica tvrtke.
Poslovnu godinu Pevec je završio s 19 prodajnih centara i 1.285 zaposlenih što je povećanje broja zaposlenih za 13,5 posto u odnosu na godinu prije.
Tijekom 2016. u Pevecu planiraju otvorenje još jednog prodajnog centra, u Virovitici te daljnje širenje poslovanja, unapređenje poslovnih procesa te povećanje tržišnog udjela.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook.