Na hrvatskom tržištu poštanskih usluga u drugom tromjesečju ove godine nastavljen je porast broja paketa odnosno ukupno je ostvareno gotovo 6 milijuna paketskih usluga, što je najveći broj tih usluga od njihovog praćenja, ističu u utorak iz HAKOM-a.
Tako velik broj paketskih usluga iz HAKOM-a (Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti) pripisuju povećanom broju paketa koje se nude u sklopu e-trgovine, pri čemu iznose da je u drugom tromjesečju bilo gotovo 9 posto više paketskih usluga nego u prvom i gotovo 15 posto više nego u istom razdoblju prošle godine.
Sve je to utjecalo i na rast udjela paketskih usluga na ukupnom poštanskom tržištu te trenutno iznosi 7,7 posto tržišta, što je za oko jedan posto više nego u istom razdoblju 2018. godine.
Povećanje broja paketa rezultiralo je i povećanjem ukupnih prihoda, koji su u odnosu na prvo tromjesečje ove godine porasli za 7 posto, odnosno 13 posto u odnosu na drugo tromjesečje prošle godine.
Ukupan broj poštanskih usluga pak, prvenstveno prijenosa pismovnih pošiljaka, u blagom je padu i u odnosu na prvo tromjesečje ove godine, za 4,3 posto, i u odnosu na drugo lanjsko tromjesečje, za 1,2 posto.
Istodobno, broj davatelja poštanskih usluga u Hrvatskoj se nije mijenjao te ih je i na kraju drugog tromjesečja ukupno bilo 22, među kojima je i dalje najveći Hrvatska pošta-HP s tržišnim udjelom od oko 84 posto.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.