Agencije članice Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) u protekloj su godini svojim radom pokazale da je izvrsnost ključan faktor uspjeha na domaćem tržištu, a cvjeta i njihova aktivnost u inozemstvu.
Ukupni prihodi agencija koje se bave tržišnim komuniciranjem, a članice su Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), vodeće strukovne udruge u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj, u 2018. godini iznosili su 1,4 milijarde kuna. U odnosu na prethodnu, 2017. godinu, u 2018. godini ostvaren je porast od 8 %. Važno je istaknuti i podatak da su ukupni prihodi od izvoza porasli za 7 % u odnosu na 2017. godinu. Naime, u 2018. godini izvozni prihodi agencija članica iznosili su visokih 250 milijuna kuna.
Davor Bruketa, predsjednik uprave HURA-e, izjavio je: „Ponosan sam što svake godine podižemo ljestvicu i što naše članice pokazuju da je, bez obzira na tržište, izvrsnost ključan faktor uspjeha. Utjecaj industrije tržišnog komuniciranja na javnost izrazito je velik, a itekako je značajan i za cjelokupno gospodarstvo Hrvatske, što ćemo zajedničkim snagama nastaviti unaprjeđivati.“
Podsjećamo, članice udruge HURA zabilježile su povećanje prihoda od pružanja usluga na inozemnom tržištu za 97 % u periodu od 2014. do 2018., uključujući i 2018. godinu. Navedeni podaci, posebice činjenica da je dodatan porast zabilježen i tijekom prethodne godine, dobro oslikavaju rast industrije, a domaće se agencije iz godine u godinu pokazuju doraslima izazovima globalnog tržišta.
Temelj inozemnog rasta svakako je ovladavanje domaćim terenom – o čemu, uz prihode, svjedoči i procjena udjela HURA-inih agencija na domaćem tržištu. Za razliku od posljednje procjene prije četiri godine, prema kojoj je tadašnjih 28 članica već u rukama imalo više od polovine domaćih marketinških budžeta, po novoj procjeni HURA-ine članice danas zastupaju impresivnih 75 % domaćih marketinških budžeta.
HURA trenutno okuplja rekordan broj tvrtki članica, čak 42 agencije koje u svom portfelju usluga nude komunikacijsko savjetovanje, oglašavanje, zakup medija, odnose s javnošću, lobiranje, digitalnu komunikaciju te druge aktivnosti vezane uz komunikacijski menadžment i kreativnu i komunikacijsku industriju. HURA-ine članice uz pomoć brojnih aktivnosti HURA-e predstavljaju veliku snagu u podizanju razine kvalitete industrije, poboljšanju njezina ugleda u javnosti te postavljanju visokih standarda struke za sve pripadnike industrije.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows | i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.