Nin je od europske organizacije i portala European Best Destination (EBD) dobio odobrenje za korištenje službenog loga te organizacije za romantične destinacije, čime je i ove godine uvršten među najromantičnije destinacije Europe, doznaje se od direktorice ninske Turističke zajednice Marije Dejanović.
EBD-ovo odobrenje Ninu za korištenje tog ‘romantičnog’ loga stiglo je ovih dana uoči Valentinova, što, po riječima Dejanović, iznova potvrđuje romantičnost Nina i njegove pješčane lagune u kojoj se smjestio.
“Proces brendiranja Nina kao najromantičnije destinacije Europe počeli smo prošle godine kada je u veljači, baš oko Valentinova, EBD Nin proglasio najromantičnijom destinacijom Europe među još 48 takvih, a ovogodišnje odobrenje loga za tu destinaciju samo je dodatno marketinško priznanja Ninu”, ističe Dejanović.
Dodaje da su posjetitelji i razne ekipe koje su snimale brojne serije i dokumentarce Nin i najčešće opisivali romantičnim, zbog čega su se mnogi od njih ponovo vraćali u taj gradić koji s pješčanom lagunom, starogradskom jezgrom s ostatcima i svjedočanstvima civilizacije tijekom 3.000 godina te ugodnim ambijentom, predstavlja atraktivan prostor i kulise za manifestacije i snimanja, ali i ugodno mjesto za boravak i život.
Nin je poznat i kao jedan od najstarijih gradova na Mediteranu, dok je marketinški turističkoj i drugoj publici već dugo prepoznatljiv kao najstariji hrvatski kraljevski grad, ali i europska destinacija izvrsnosti EDEN 2010. “Upravo primljeni službeni logo EBD-a koristiti će grad Nin, njegova Turistička zajednica i poduzeće Nin turizam u svim svojim promotivnim alatima i vjerujemo da će to dodatno privući u Nin još više turista, a pogotovo one koji traže romantiku”, poručio je ninski gradonačelnik i predsjednik TZ-a Emil Ćurko.
Europska organizacija EBD i istoimeni portal često na svojim stranicama uvrštava i promovira hrvatska i brojna druga europska odredišta promovirajući na taj način europski turizam.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.