Restoran koji je "prodao" dobru foru.
Novinar Odah Butler, koji se bavi pisanjem plaćenih pozitivnih recenzija o restoranima, znao bi napisati afirmativni tekst o restoranima u koje nikad nije ni kročio, i to za otprilike 100 kuna po tekstu.
Razmišljajući jedno popodne kod kuće o tome, pala mu je na pamet sljedeća zamisao: ako postoje “lažni gosti” koji pišu o restoranima bez da su ih ikad posjetili, zašto ne bi postojali i lažni restorani? Zašto i on sam u Londonu, ne bi otvorio jedan takav?
“Pomislio sam da će u svijetu raznih neprovjerenih informacija koje se pojavljuju svuda uokolo, ljudi povjerovati u bilo što, makar se radilo i o nepostojećem restoranu, zaključio sam kako bi ta priča mogla postati pravi hit”, objasnio je Butler svoju provedenu zamisao za FoxNews.
Restoran je nazvao “The Shed (šupa) at Dulwich”, zamolio je prijatelje da napišu lažne recenzije kakve je nekad i on sam pisao i na stranici restorana objavio jela napravljena od lažnih materijala kako bi hrana što bolje izgledala. Kako bi stvar bila što uvjerljivija, Butler je jedino dozvoljavao rezervaciju stolova putem interneta.
https://www.instagram.com/p/BcZKq_3jksR/
A tada – spektakl! “Šupa” je odobrena od strane Trip Advisora i restoran je uvršten na njihovu stranicu, kao posljednji od otprilike 18.000 londonskih restorana. No, lijepe slike i odlične kritike uskoro su počele “bildati” ocjene restorana, pa se uskoro popeo na 30. mjesto od svih restorana u gradu.
Nakon što je došao na tako visoko mjesto telefon nije prestajao zvoniti, stizale su rezervacije iz cijelog svijeta, a Butler ih je redom odbijao, neprestano tumačeći kako je restoran – pun.
Uskoro je stigao na prvo mjesto, nakon čega je zbilja radio jednu večer i poslužio desetak ljudi, koji su ubrzo shvatili o čemu je riječ.
Priču je nakon toga otkrio i Trip Advisor, ali će svejedno ostati zapisano kako je The Shed at Dulwich puna četiri dana bio najbolje rangirani londonski restoran, piše Pun kufer.