GROW du Monde je projekt afirmacije graševine na međunarodnom tržištu i u specijaliziranim medijima širom svijeta, koji iz godine u godinu „putuje“ po ključnim zemljama proizvođačima graševine i u svaku se vraća u ciklusu od četiri godine.
Čast da organizira ovogodišnje domaćinstvo pripala je Hrvatskoj, a upravo je istok Hrvatske, odnosno prostor pet slavonskih županija idealno mjesto za promociju graševine i vinarstva i vinogradarstva Hrvatske općenito. Slavonija i Podunavlje, kao dvije vinske regije, najveći su proizvođači vina u Hrvatskoj.
Pri tome graševina čini čak 40 posto grožđa proizvedenog u Hrvatskoj te 43 posto vina koje se stavlja na tržište. To je čini i jedinom hrvatskom sortom koja ima ozbiljniji izvozni potencijal, zbog količina i cijelog raspona cijene i kvalitete proizvoda.
Manifestacija je vrlo značajna za promociju i povećanje vidljivosti i konkurentnosti vinskog turizma kao jednog od turističkih proizvoda destinacije Slavonija. Cijelo područje Slavonije u posljednjih 15 godina bilježi izuzetan rast broja proizvođača kao i stalni napredak u kvaliteti proizvodnje vina. Vinski turizam prepoznat je važan izvor dodatnih prihoda od samih proizvođača te jedan od važnijih elemenata za brendiranje destinacija. Tržišni trendovi koji govore o rastućem interesu za vinski turizam te nastavak već započetih razvojnih procesa ukazuju na to da je vrlo važno ulagati u promociju proizvoda i regije uz stvaranje prepoznatljivog imidža vinske destinacije. Dugoročno stremimo pozicioniranju Hrvatske kao zemlje vina koja veže emociju posjete s vinom i gastronomijom kao finalnim proizvodima.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!