Volkswagen (VW) ustraje u tvrdnji da električni automobili ispuštaju niže razine stakleničkih plinova nego dizelaši, pobijajući time rezultate nedavnog istraživanja koje je privuklo pozornost javnosti, dovodeći u pitanje ekološku prihvatljivost električnih automobila.
Njemački je automobilski div javnosti u srijedu predstavio rezultate certificiranog istraživanja, koje je pokazalo da njegov dizelski Golf tijekom vijeka trajanja, uključujući proizvodnju i upotrebu na prijeđenih 200 tisuća kilometara, ispušta oko 140 grama ugljičnog dioksida po kilometru.
Električni pak Golf po tom istraživanju ispušta 119 grama, prema aktualnoj energetskoj mješavini u Europskoj uniji. Prema energetskoj mješavini u Njemačkoj, ispušta 142 grama CO2 po kilometru.
Time su u VW-u reagirali na istraživanje koje je objavljeno krajem prošlog tjedna, a dovelo je u pitanje tvrdnje da su električni automobili čišća alternativa za okoliš.
U tom su istraživanju njemački fizičar Christoph Buchal i ekonomist Hans-Werner Sinn objavili da električna vozila zagađuju okoliš između 11 i 28 posto više nego dizelski automobili.
Njemačka vlada, koja podupire poticaje za električne automobile, osporava to istraživanje.
Njemačka je pokrenula proces energetske tranzicije, koja predviđa zatvaranje svih nuklearnih i termoelektana i sve odlučnije okretanje obnovljivim izvorima u sljedećim desetljećima.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter |Facebook | Instagram