Stanovnici Londona ovih dana mogu uživati u instalaciji dizajnerske agencije Pearlfisher koja je došla na ideju da neke od svojih ureda u zapadnom dijelu grada ispuni balonima i ustupi ih za igru.
Akcija “Jump in” poziva odrasle da uskoče u prostoriju ispunjenu s 81.000 bijelih balona. Maksimalni broj osoba koji u njih mogu uskakati je 30.
Većinu posjetitelja čini omladina, koja se dolazi opustiti i fotografirati, a zaposlenici nekih manjih londonskih tvrtki u Jump in prostoriji su čak održale i interaktivne sastanke valjajući se u balonima.
Igra koja je počela sredinom prosinca trajat će do 13. veljače, a termini su već rasprodani.
Pored zabavne, Jump in ima i dobrotvornu svrhu. U suradnji s dobrotvornom organizacijom Right To Play, Pearlfisher od svih koji dođu skočiti u balone zauzvrat uzima jednu britansku funtu. Sav prikupljeni novac bit će proslijeđen u dobrotvorne svrhe djeci koja se nalaze u teškom društvenom položaju.