Francuski modni brend Lacoste, u suradnji s Međunarodnom unijom za očuvanje prirode (IUCN), zamijenio je kultni logo krokodila kako bi upozorio na problem ugroženih životinja.
Sorry for the delay everyone! #LacosteSaveOurSpecies is now live: https://t.co/2rG6B877mA pic.twitter.com/saNU1fvnea
— Lacoste (@LACOSTE) February 28, 2018
Lacoste je predstavio deset novih motiva za svoje kultne polo majice i prvi put će u 85 godina postojanja zamijeniti logo brenda, prenose agencije.
Svaka je od deset životinja koje su motivi na novim majicama Lacostea na rubu izumiranja.
Predstavljene su: burmanska kornjača, javanski nosorog, sjeverni lemur, sumatranski tigar, kalifornijski kondor, kakapo, vakita, iguana, istočni crnokrestasti gibon i saola.
Raspoloživo je samo 1.775 polo majica.
Bitno je naglasiti da je broj proizvedenih polo majica jednak broju preostalih živih jedinki predstavljenih ugroženih vrsta. Majica košta 183 dolara, a sav novac bit će doniran Međunarodnoj uniji za očuvanje prirode.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.