Iako osobnost ne bi trebala utjecala na to kada će vas i kako promaknuti, ljudi koji sebe smatraju najpametnijima, ili oni koji se ne znaju izboriti za sebe, neće biti prvi kandidati za unaprjeđenje...
U idealnom svijetu naš potencijal za promaknuće i obavljanje neke odgovornije funkcije trebao bi imate manje veze s našom osobnosti, a više s našim sposobnostima. Međutim, ljudska priroda čini taj cilj pomalo nerealnim.
U realnom svijetu postoji nekoliko osobnosti koje često sabotiraju njena vlasnika kad se pojavi mogućnost za napredovanjem. Otkrijte koje su to i saznajte kako oni mogu utjecati na vaš napredak i radno okruženje, pišu 24sata.
1. Tračer/ica
Naravno, vješti komunikatori iliti brbljavci često dobivaju svu pozornost svojih nadređenih, međutim, ako vaša definicija “dobre komunikacije” uključuje širenje glasina i provođenje slobodnog vremena ogovarajući ih/ili druge s kolegama, takav stav neće vas predstaviti kao poželjnog kandidata za veću odgovornost i plaću, naravno.
2. Otirač
Dok učinkoviti zaposlenici nastoje udovoljiti zahtjevima svojih rukovoditelja kad god je to moguće, zaposlenici koji preuzimaju na sebe više nego što mogu i koji ne govore kad su preopterećeni, ne kotiraju dovoljno visoko za važne pozicije i donošenje odluka.
3. Negativka
Zaposlenici koji stalno odbijaju prijedloge svojih kolega, koji se redovno žale ne želeći poboljšati svoju situaciju i rijetko imaju koju pozitivnu riječ za bilo koga ili bilo što u radnom okruženju, vjerojatno neće “zaraditi” visoko mišljenja svojih šefova, što daje malo izgleda da se takvog zaposlenika promovira.
4. Bijesno čudovište
Temperamentnost i izljevi bijesa zaista nisu prihvatljivi postupci ljudi starijih od pet godina. Neki zaposlenici ne shvaćaju to, pa umjesto toga odlučuju u poslovnoj sredini osloboditi sav svoj bijes na svoje nevine suradnike. Menadžeri koji imaju ozbiljnih problema s temperamentom stvaraju kulturu straha, koja se obično pokazuje toksičnom i ne daje u konačnici dobre rezultate.
5. Optuživač/ica
Važno je biti i dobar timski igrač, a to uključuje preuzimanje odgovornosti za svoje pogreške i sagledavanje svojih slabosti na realističan način. Ako se uvijek predstavljate kao žrtva, optužujući druge za propuštene rokove ili neispunjene radne standarde, teško ćete osvojiti povjerenje svojih kolega, te naravno, nadređenih, pišu 24sata.
6. Sveznalica
Poslodavci traže zaposlenike koji žele učiti i znaju razmjenjivati informacije. Međutim, ako redovito ispravljate kolege iako vas to nitko nije tražio, inzistirajući na tome da su vaše ideje i strategije daleko bolje od ideja vaših kolega, bez da to podržite s nekim dokazima, i općenito sebe smatrate najpametnijom osobom u prostoriji, vjerojatno ćete od sebe “odbiti” sve svoje suradnike i nadređene, slabeći svoj status do trenutka kada dođe vrijeme za unapređenja.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter |Facebook | Instagram.