Kada ulazite u javni toalet uvijek gledate mali znak na vratima koji označava je li zahod namijenjen muškarcima ili ženama. Ti znakovi razlikuju se po odjeći koju nose. Dok muški nosi hlače, ženski znak nosi haljinu, a to bi sada moglo biti pomalo zastarjelo i ograničavajuće.
Tvrtka Axosoft iz Arizone ideju ‘znaka u haljini’ prevrnula je naglavačke. Svoj novodizajnirani znak predstavili su na konferenciji ‘Girls in Tech’.
Oni kažu da trokut koji je predstavljao haljinu na znaku za ženski WC zapravo nikada nije trebao predstavljati haljinu.
Novi znak haljinu je pretvorio u plašt pa na taj način poručuje da žene mogu biti superheroji ili bilo što drugo što požele.
Sve je to dio kampanje koja želi izjednačiti muškarce i žene u određenim ”muškim ” zanimanjima.
”U znanosti, tehnologiji, umjetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno zaobiđene”, objašnjavaju iz Axosofta.
”Djevojke i žene koje se zanimaju za znanost, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina”, dodaju.
Sa sve većom potrebom za stručnjacima iz područja tehnologije Bijela kuća je pokrenula inicijativu kako bi potaknula djevojke da se obrazuju upravo za ta zanimanja. No svejedno, samo prošlog tjedna dvije prijave za obrazovanje u tim područjima su odbijene na temelju spola.
”Vrlo je teško ženama u ovom području”, rekla je direktorica Axofta Lawdan Shojaee Business Internationalu. ”Želimo da se glas žena čuje”.
Kampanja cilja potaknuti razgovore o prihvaćanju žena u bilo koje zanimanje. Ne radi se samo o jednakosti žena nego o tome da se popuni veliki nedostatak radnih mjesta u nabrojanim zanimanjima, piše Yahoo.