Američka kompanija Zoom Video Communication objavila je u utorak da je počela koristiti Oracleove usluge u oblaku kako bi udovoljila snažnom skoku potražnje za organizacijom videopoziva u vrijeme pandemije.
Korporacije i škole prisiljene su organizirati nastavu i rad od kuće a milijarde ljudi pokušavaju u vrijeme pandemije ostati povezane, poštujući propisanu distancu i odredbe o izolaciji.
To je Zoomu donijelo donijelo skok broja korisnika s 10 milijuna u prosincu na sadašnjih 300 milijuna ali je prouzročilo i probleme sa sigurnošću i zaštitom podatka.
Kompanija je usvojila plan o otklanjanju sigurnosnih problema ali je pitanje nedovoljne računalne snage ostalo neriješeno. Djelomično su se oslanjali na vlastiti podatkovni centar i na usluge računalstva u oblaku Amazon Web Servicea i Microsoftove Azure.
Prije šest tjedana počeli su surađivati s Oracleom, koji želi sustići veće konkurente poput Amazona i Microsofta novom tehnologijom računalstva u oblaku nakon što je prva generacija ostala gotovo nezamijećena.
Vrijednost sporazuma nije objavljena a dvije su kompanije navele tek da će prometom milijuna korisnika na Zoomovoj platformi upravljati Oracleov sustav usluga u oblaku, te da dnevno kroz njegove servere prolazi oko sedam milijuna gigabajta Zoomovih podataka.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram