Danas je, uoči Dana planeta Zemlje, Ikea Hrvatska s djecom iz vrtića i škola zasadila urbani vrt na drvenom neboderu u Zagrebu i predstavila novo istraživanje po kojemu Zagrepčani osjećaj doma najčešće povezuju s određenim mirisom te je pozvala dizajnere i druge na natjecanje Hacking Ikea.
Sadnice na vrhu zagrebačkoga drvenog nebodera Ikea je drugu godinu zared zasadila u suradnji s festivalom “Design District Zagreb” (DDZ) koji će se drugi put održati u lipnju ove godine.
“Drugi festival DDZ imat će raznolik program koji će u šest dana ponuditi nove načine i poglede na kulturu i javne prostore. Novost je ove godine Zeleni program, u sklopu kojeg smo i zazelenili vrt nebodera s Ikeom, a ostalim aktivnostima u lipnju u Ratkajevu prolazu pokazat ćemo kako bi mogao izgledati idealni održivi grad po mjeri čovjeka”, rekla je na konferenciji za novinare na vrhu nebodera na Iblerovu trgu Maja Subotić Šušak iz DDZ-a.
PR menadžer Ikee Hrvatska Igor Štefanac predstavio je Ikeino istraživanje “Life at Home” koje je, osim u Zagrebu, provedeno u još 13 gradova svijeta.
Zagrepčani, uz mirise, osjećaj doma vežu i za glazbu koju vole slušati, a svaki treći voli izrađivati, prepravljati i sastavljati stvari za svoj dom. Četiri od pet Zagrepčana čisti svoj dom barem jedanput na tjedan, a kada odlaze nekome u goste, očekuju urednost, neki su od rezultata tog istraživanja koji su bili i povod da Štefanac pozove dizajnere i ostale da se do 17. svibnja jave na drugo Hacking Ikea natjecanje na njihovim internetskim stranicama.
Ove su godine tema natjecanja nove navike i rituali koje većina ljudi razvija kako bi si olakšala užurbanu svakodnevicu, a imena finalista bit će objavljena 19. svibnja, nakon čega će s Ikeininim stručnjacima razraditi ideju ‘hakiranja’ željenih proizvoda.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.