Gostujući u Newsroomu, Dora Kršul s portala Telegram.hr komentirala je tijek provedbe on line nastave i zaključila da najviše problema ima u segmentu viših razreda osnovne i srednje škole, gdje se i roditelji otvoreno izjašnjavaju o tome s kojim problemima se susreću.
“Mogli bismo to podvesti pod tri točke, nastava i dalje nije prilagođena učenicima s teškoćama, nije prilagođena ni djeci koja ne poznaju ili ne poznaju dovoljno dobro hrvatski jezik i kao treća stvar ističe se preopterećenje što se tiče on line nastave“.
Kršul ističe kako je riječ o situaciji koja je sve zatekla, pa treba i pohvaliti ministarstvo koje je osiguralo nastavu. „Teško je očekivati sve odgovore odmah, međutim vrijeme prolazi i bit će sve više pitanja“, kaže Kršul i dodaje da je Pravilnik o načinima ocjenjivanja i vrednovanja, koji se nalazi u javnoj raspravi, i prema kojem ministrica odlukom propisuje metode, naišao na kritiku jer mnogi smatraju da time ministrica sebi uzima dio onoga za što bi nastavnici trebali biti zaduženi.
Očekuje puno više problema kada na dnevni red dođe ocjenjivanje i vrednovanje te, naravno, kada je u pitanju matura.
„To je problem na koji upozoravaju psiholozi, situacija je za maturante neizdrživa u smislu neizvjesnosti. Maturanti su u najstresnijoj školskoj godini, imamo situaciju izolacije, a veliki dio maturanata doživio je i snažan potres“, navodi Kršul.
Zaključila je kako je ministrica Blaženka Divjak pokazala nerazumijevanje i manjak empatije poručivši onima koji „kritiziraju iz svojih udobnih fotelja da nešto poduzmu“, naglasivši kako ona i inače ne reagira dobro na kritiku.
„Ministrica krivo shvaća i sve interpretira kao napad, ljudi se u ovim teškim vremenima snalaze kako znaju i umiju, i ovo nije bila dobra poruka“, poručila je novinarka Telegrama.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram