Direktor HTZ-a: Ova epidemija okidač je za pokretanje domaćeg turizma

Vijesti 21. tra 202016:23 > 16:46
N1

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić bio je gost Newsrooma. Govorio je o radu Hrvatske turističke zajednice u vrijeme epidemije koronavirusa, očekivanjima od sezone, kao i o važnosti domaćih gostiju u ovoj situaciji.

“Mi smo još od kraja siječnja počeli s obustavom određenih marketinških kampanja koje smo planirali još s pojavom prvih slučajeva koronavirusa u Kini. Napravili smo i nekoliko projekcija budućeg turističkog plana. Vrlo smo aktivni na svim društvenim mrežama. Upravo na temelju tih objava i temelju tiha aktivnosti imamo i porast broja posjeta i vidljivosti Hrvatske. Hrvatska će biti spremna prihvatiti turiste čim se za to steknu uvjeti”, kazao je Staničić.
Istaknuo je kako se održavaju webinari u suradnji s predstavništvima HTZ-a u kojima se educiraju turistički djelatnici i turistički novinari.

“Također, promoviramo i hrvatsku gastronomiju. Ja bih rekao da osim toga pripremamo i još nekoliko scenarija za budućnost kada se situacija oko putovanja normalizira. Bit će orijentacija na domaće tržište, ali i na tržišta u našem bliskom okruženju. Paralelno s time će uslijediti i kampanja za 2021. godinu kada ćemo osmisliti cijeli komunikacijski koncept za budućnost”, ističe Staničić.

Koji se tip turista očekuje ove godine u Hrvatskoj?

“Puno je bilo govora ovih dana koji segmenti turističke ponude će prvi oživjeti. Mislim da će prednost ima segmenti koji će omogućavati izoliranost i koji omogućavaju da se ljudi individualizirano kreću, pa privatni smještaj, pa onda i kamping smještajne jedinice. Međutim, ne treba zanemariti ni hotele. Bitno je da budemo u komunikaciji i da unaprijed znamo sve. Hrvatska ima široku lepezu turističke ponude i za one dubljeg džepa i za one nešto skromnije”, smatra Staničić.

VEZANE VIJESTI

“Mi smo na temelju javnog poziva koji smo proveli još prošle godine najesen angažirali određene marketinške agencije koje će za nas odrađivati poslove promocije. Ovisno o popuštanju mjera, mi ćemo reagirati sukladno tome. Ja ne vidim razloga za bilo kakvu zabrinutost. Kampanje će biti spremne i naravno da ćemo modificirati poruke”, dodaje.

Staničić smatra da je Vlada u pravo vrijeme donijela čitav paket mjera.

“Mislim da i na razini Vlade i cijelog turističkog sektora postoji vrlo dobra razmjena informacija. Mislim da se na vrijeme poduzimaju određene mjere i aktivnosti. Moramo se znati dnevno prilagođavati promjenjivim okolnostima. U ovom trenutku je vrijeme da budemo i dalje disciplinirani i pridržavamo se svih mjera koje donosi Nacionalnog stožera. Vjerujem da ćemo sve znati na vrijeme”, rekao je Staničić.

Domaći gosti – nužno zlo?

“Ne bih se složio s onima koji percipiraju domaće goste kao nužno zlo. Činjenica jest da Hrvatska u usporedbi s ostalim državama ima mali postotak domaćih turista, svega 13 posto. Mislim da je ovo okidač za pokretanje domaćeg turizma. Mislim da je trenutak i prilika da domaće turiste potičemo za putovanje unutar zemlje. To će raditi sve nama konkurentske zemlje. Svi će ići prije svega s preporukama da ljudi na godišnje odmore putuju uglavnom unutar zemlje”, ističe Staničić.

#related-news_0

Osvrnuo se i na projekt Tjedan odmora vrijedan koji su kreirali u suradnji s Ministarstvom turizma.

“Tjedan odmora vrijedan je jedan projekt koji smo mi razvili s Ministarstvom turizma još prošle godine. Taj projekt je naišao na iznimno visok stupanj interesa kad govorimo o pružateljima usluga. Mi smo imali prijavljenih preko 200 subjekata koji su bili spremni pružati usluge. Projekt ćemo modificirati u skladu s prilikama i u skladu s uvjetima”, kazao je Staničić.

Rekao je kako će buduće kampanje biti bazirane na spoju turističkog proizvoda, ponude s destinacijama.

“Nemojmo zanemariti da Hrvatska još uvijek ima visoki stupanj očuvanog okoliša, pitke vode i čisti zrak. Kampanju ćemo bazirati i na poruci koja se veže za naše gostoprimstvo i tradiciju.Stavit ćemo fokus na ono što je nama najbliskije, a to su naravno auto-tržišta”, kaže Staničić.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.