Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić bio je gost Newsrooma. Govorio je o radu Hrvatske turističke zajednice u vrijeme epidemije koronavirusa, očekivanjima od sezone, kao i o važnosti domaćih gostiju u ovoj situaciji.
“Mi smo još od kraja siječnja počeli s obustavom određenih marketinških kampanja koje smo planirali još s pojavom prvih slučajeva koronavirusa u Kini. Napravili smo i nekoliko projekcija budućeg turističkog plana. Vrlo smo aktivni na svim društvenim mrežama. Upravo na temelju tih objava i temelju tiha aktivnosti imamo i porast broja posjeta i vidljivosti Hrvatske. Hrvatska će biti spremna prihvatiti turiste čim se za to steknu uvjeti”, kazao je Staničić.
Istaknuo je kako se održavaju webinari u suradnji s predstavništvima HTZ-a u kojima se educiraju turistički djelatnici i turistički novinari.
“Također, promoviramo i hrvatsku gastronomiju. Ja bih rekao da osim toga pripremamo i još nekoliko scenarija za budućnost kada se situacija oko putovanja normalizira. Bit će orijentacija na domaće tržište, ali i na tržišta u našem bliskom okruženju. Paralelno s time će uslijediti i kampanja za 2021. godinu kada ćemo osmisliti cijeli komunikacijski koncept za budućnost”, ističe Staničić.
Koji se tip turista očekuje ove godine u Hrvatskoj?
“Puno je bilo govora ovih dana koji segmenti turističke ponude će prvi oživjeti. Mislim da će prednost ima segmenti koji će omogućavati izoliranost i koji omogućavaju da se ljudi individualizirano kreću, pa privatni smještaj, pa onda i kamping smještajne jedinice. Međutim, ne treba zanemariti ni hotele. Bitno je da budemo u komunikaciji i da unaprijed znamo sve. Hrvatska ima široku lepezu turističke ponude i za one dubljeg džepa i za one nešto skromnije”, smatra Staničić.
“Mi smo na temelju javnog poziva koji smo proveli još prošle godine najesen angažirali određene marketinške agencije koje će za nas odrađivati poslove promocije. Ovisno o popuštanju mjera, mi ćemo reagirati sukladno tome. Ja ne vidim razloga za bilo kakvu zabrinutost. Kampanje će biti spremne i naravno da ćemo modificirati poruke”, dodaje.
Staničić smatra da je Vlada u pravo vrijeme donijela čitav paket mjera.
“Mislim da i na razini Vlade i cijelog turističkog sektora postoji vrlo dobra razmjena informacija. Mislim da se na vrijeme poduzimaju određene mjere i aktivnosti. Moramo se znati dnevno prilagođavati promjenjivim okolnostima. U ovom trenutku je vrijeme da budemo i dalje disciplinirani i pridržavamo se svih mjera koje donosi Nacionalnog stožera. Vjerujem da ćemo sve znati na vrijeme”, rekao je Staničić.
Domaći gosti – nužno zlo?
“Ne bih se složio s onima koji percipiraju domaće goste kao nužno zlo. Činjenica jest da Hrvatska u usporedbi s ostalim državama ima mali postotak domaćih turista, svega 13 posto. Mislim da je ovo okidač za pokretanje domaćeg turizma. Mislim da je trenutak i prilika da domaće turiste potičemo za putovanje unutar zemlje. To će raditi sve nama konkurentske zemlje. Svi će ići prije svega s preporukama da ljudi na godišnje odmore putuju uglavnom unutar zemlje”, ističe Staničić.
#related-news_0
Osvrnuo se i na projekt Tjedan odmora vrijedan koji su kreirali u suradnji s Ministarstvom turizma.
“Tjedan odmora vrijedan je jedan projekt koji smo mi razvili s Ministarstvom turizma još prošle godine. Taj projekt je naišao na iznimno visok stupanj interesa kad govorimo o pružateljima usluga. Mi smo imali prijavljenih preko 200 subjekata koji su bili spremni pružati usluge. Projekt ćemo modificirati u skladu s prilikama i u skladu s uvjetima”, kazao je Staničić.
Rekao je kako će buduće kampanje biti bazirane na spoju turističkog proizvoda, ponude s destinacijama.
“Nemojmo zanemariti da Hrvatska još uvijek ima visoki stupanj očuvanog okoliša, pitke vode i čisti zrak. Kampanju ćemo bazirati i na poruci koja se veže za naše gostoprimstvo i tradiciju.Stavit ćemo fokus na ono što je nama najbliskije, a to su naravno auto-tržišta”, kaže Staničić.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.