Vozač konkurentne službe: Uber sliči na zločinačko udruženje

Vijesti 16. pro 201518:56 > 18:57
Ilustracija

Komplicira se poslovanje Ubera u Hrvatskoj.

Carinska uprava je nakon nadzora prošlog tjedna zaplijenila četiri vozila jer vozači nisu imali odgovarajuće licence. U Uberu čekaju detaljno objašnjenje, ali usput najavljuju i širenje poslovanja u Hrvatskoj.  Četiri vozača ubera prošlog su tjedna ostali bez svojih vozila koji čekaju rasplet na carini na Bregani.

“Osobe koje su bile predmet nadzora obavljale su taksi prijevoz, a da nisu udovoljavale osnovnom kriteriju za obavljanje taksi prijevoza, znači da su obavljali djelatnost za koju nisu registrirani”, rekao je Predrag Juratovac iz Carine.

Pitali smo se što o svemu kažu u Uberu.

“I dalje istražujemo što se zapravo dogodilo. Zatražili smo sastanak s Carinskom upravom što je prije moguće. Želim reći da svi vozači Ubera imaju našu podršku, pa će tako i ovaj mali dio vozača u ovom slučaju dobiti sve što je potrebno. Važno je za znati da svi naši vozači imaju licence za prijevoz ljudi”, rekao nam je Loic Amado, koji je zadužen za lansiranje Uberovog biznisa u Hrvatskoj.

Iako se tako nagađa, u Radio taksiju kažu da ne znaju tko je prijavio vozače Ubera carini. No, oni zato nagađaju da je Uber krenuo poslovanje s licenciranim taksi vozačima, ali da je dio njih otišao, “pa sada rade kojekakvi”, kaže nam Jozo Kovačević iz Radio taksija.

“Znači svi oni koji se prijave u Uber i imaju auto i dobru volju da rade za Uber tipa da otvore neku prijevozničku djelatnost”, kaže Kovačević.

To je očito i problem jer vozači Ubera prevoze ljude pa se od njih očekuju i zagrebačke auto taksi licence koje se nakon odluke skupštine neće izdavati do 2017. godine.

“Svi taksisti Grada Zagreba su u popisu, njih ima oko 1400 i ako su oni normalni legalni, nemaju se čega plašiti. Ako će ih sad uopće pustiti, jer po mome, Uber bi sada trebalo apsolutno zabraniti jer meni to liči na zločinačko udruživanje”, dodaje Kovačević. Zato pozivaju Uber da objavi tko točno za njih radi. Oni to neće učiniti jer štite privatnost vozača. Kompanija je na optužbe u svijetu već navikla.

“Zapravo, točno prije lansiranja Uprave imali smo konstruktivne razgovore i s Ministarstvima prometa, financija i s predstavnicima grada, i za razgovore smo i dalje otvoreni”, rekao nam je Amado iz Ubera.

Raščišćavanje ove situacije će sigurno biti potrebno jer Uber ne odustaje od velikih planova u Hrvatskoj.

“Najnovije statistike pokazuju interes tisuća ljudi diljem zemlje, od Osijeka do Splita i Dubrovnika. To je nevjerojatna podrška, a kako mi ne biramo gradove, već gradovi biraju nas, čini se kako ćemo vrlo brzo morati doći do obale”, najavljuje Amado. Uber je dakle došao da ostane, no boravak u Hrvatskoj očito mu neće biti nimalo lak.

Pogledajte priču:

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.