Blagi pad tromjesečnih prihoda H&M-a

Ekonomija 15. ožu 201813:48 > 13:49
Ilustracija

Švedski lanac trgovina odjećom Hennes & Mauritz (H&M) preliminarno je u srijedu izvijestio o blagom padu prihoda u prvom fiskalnom tromjesečju.

U razdoblju od prosinca do veljače prihodi drugog lanca trgovina odjećom u svijetu pali su 1,5 posto, na 53,6 milijardi švedskih kruna (5,3 milijarde eura).

Iskazani u lokalnim valutama i uz uključeni PDV, zadržali su se na razini istog razdoblja prethodne godine.

Kompanija je zabilježila pad prihoda i u prethodnom fiskalnom tromjesečju, i to nakon više desetljeća rasta, navodeći kao razlog manji broj kupaca u fizičkim trgovinama i “neravnotežu u pojedinim dijelovima strukture brenda H&M”.

Najavili su da će uložiti veće napore u integraciju fizičkih i internetskih trgovina a na pojedinim su tržištima omogućili i povrat odjeće kupljene na Internetu.

Njihov konkurent španjolski Inditex prošle je godine u povezivanje internetskih i fizičkih trgovina uložio 1,8 milijardi eura a najavljuju i nastavak tog procesa kroz usluge poput internetske narudžbe odjeće i njezina preuzimanja u trgovini, koje se u nekoliko trgovina obavlja na potpuno automatiziranim punktovima.

H&M je ukupno na kraju veljače imao 4.743 trgovine širom svijeta, 400 više nego na kraju istog mjeseca prošle godine.

Kompletno izvješće za prvo fiskalno tromjesečje bit će objavljeno 27. ožujka.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.