Coca Cola HBC ostvarila je u prvom tromjesečju ove godine 1,41 milijardu eura prodajnih prihoda, što je 4,4 posto više u odnosu na isto razdoblje lani, zahvaljujući snažnoj potražnji za bezalkoholnim napitcima na tržištima u nastajanju, objavila je kompanija u četvrtak.
Ta kompanija, koja prodaje Coca-Colu u 28 zemalja, uglavnom u Europi, izvijestila je i da su joj na tržištima u razvoju neto prihodi od prodaje porasli za 6,4 posto, na 612,9 milijuna eura, uslijed povećanja prodaje u Nigeriji i nastavka rasta u Rusiji, Rumunjskoj i Ukrajini.
“Godina nam je dobro započela, ostvarili smo solidan rast prihoda unatoč tome što je Uskrs ove godine kasnije pao”, izjavio je izvršni direktor Coca Cole HBC-a Zoran Bogdanović.
Poslovni model kompanije Coca-Cola Co, koja ima sjedište u SAD-u, prodaja je sirupa mreži franšiznih punionica na različitim tržištima, koje rade zahtjevan posao punjenja i isporuke pića. Prema podacima Refinitiv Eikona, američka Coca-Cola Co posjeduje 23,26-postotni udio u Coca-Coli HBC-u.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram