Hrvatska turistička zajednica (HTZ) će tijekom listopada objaviti javne pozive za izbor PR i međunarodnih agencija za zakup medija na inozemnim tržištima u 2021. godine, izvijestili su u petak iz Ministarstva turizma i HTZ-a nakon sjednice Turističkog vijeća HTZ-a, koje je i odlučilo o raspisivanju tih poziva.
Iako još nije točno određeno koliko će se novca usmjeriti za te agencije i zakup medija na inozemnom tržištima u 2021. godini, planira se više sredstava nego ove godine za PR agencije, na kojima će iduće godine biti i veći naglasak, jer je, kako kažu iz HTZ-a, ova godina upravo pokazala da su te aktivnosti jako važne za bolje objasniti situaciju u zemlji potencijalnim turistima i partnerima sa stranih tržišta.
Uz članove Turističkog vijeća, na sjednicu su bili i direktor HTZ-a Kristjan Staničić te ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac, koja je ujedno i predsjednica HTZ-a.
Brnjac: Uz suradnju dionika mogu se ostvariti zavidni rezultati
Ministrica ističe i kako dosadašnje turističke brojke pokazuju da se uz suradnju dionika u sustavu mogu ostvariti zavidni rezultati.
“Pred nama je izazovno razdoblje, kao i do sada, ovisno o epidemiološkoj situaciji i trendovima u svijetu putovanja, i naša će komunikacija i promotivne aktivnosti zahtijevati veću prilagodljivost, intenzivnije kampanje i drugačiju komunikaciju s turistima. Hrvatska je u svijetu prepoznata kao sigurna turistička destinacija i izrazito nam je važna suradnja s partnerima na međunarodnom tržištu kako bi maksimalno iskoristili poziciju koju smo izgradili tijekom ovog ljeta”, poručila je Brnjac.
Direktor HTZ-a Staničić također je naglasio da u idućoj turističkoj godini sve čeka iznimno neizvjesna situacija, koja će tražiti fleksibilnost i brzu prilagodbu novim okolnostima, kao i da će intenzivna komunikacija na odabranim i za hrvatski turizam najvažnijim inozemnim tržištima biti presudna kako bi do njih došla točna, precizna i potpuna informacija.
“Želimo da ukupna hrvatska turistička ponuda i dalje bude vidljiva i prepoznatljiva na međunarodnom tržištu, a za uspješnu implementaciju jedinstvene komunikacijske strategije, posebice u zahtjevnoj godini koja nas očekuje, važna je podrška međunarodnih agencija”, ocijenio je Staničić.
U fokusu Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija, Poljska, Velika Britanija, Češka, Mađarska, Francuska,
Na Vijeću je naznačeno da će u fokusu promotivnih aktivnosti HTZ-a za 2021. godinu biti tržišta kao što su Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija, Poljska, Velika Britanija, Češka, Mađarska, Francuska, Nizozemska i Slovačka. Naime, riječ je o tržištima koja su u ovoj godini, uslijed globalne pandemije koronavirusa, ostvarila najbolje rezultate i koja su se istaknula kao primarna tržišta na koja je u idućoj godini potrebno usmjeriti veći dio marketinških aktivnosti.
Članovi Turističkog vijeća usvojili su i prijedlog poziva za iskazivanje interesa za provedbu promotivnih kampanja sa strateškim partnerima na inozemnim tržištima u 2021. godini, u sklopu čega HTZ provodi marketinšku suradnju sa strateškim partnerima, poput touroperatora i prijevoznika koji iduće godine planiraju programe putovanja za Hrvatsku.
Članovima Vijeća predstavljen je i plan provedbe marketinških kampanja na inozemnim tržištima za ovu jesen, odnosno kroz listopad i studeni, kada će HTZ održavati vidljivost Hrvatske i njezinog turizma kroz dodatne marketinške kampanje, najviše na bližim tržištima, a s ciljem produljenja turističke sezone i poticanja dolaska turista i tijekom jeseni.
Kampanje će biti orijentirane na promociju nautičkog turizma, nacionalnih i parkova prirode te kontinentalnu ponudu s naglaskom na proizvode kulture, prirode i eno-gastronomiju, zaključuje se u priopćenju.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.