Iako smo navikli da nas trgovački lanci svaki dan u medijima bombardiraju oglasima, u ponedjeljak je u dnevnim novinama osvanuo jedan malo drugačiji. Diskontni lanac Lidl preko čitave je stranice objavio oglas s kratkom porukom: 'Jedna zemlja, jedna cijena'.
Iako na prvu čitatelji možda nisu shvatili što im Lidl želi poručiti, oni koji su prošli tjedan pratili medijske istupe Konzumovih vodećih ljudi mogu povezati dva i dva.
https://www.facebook.com/lidlhrvatska/posts/1003678323000096:0
Naime najveći lanac u državi – Konzum u vlasništvu Agrokora – u Puli je nedavno održao prezentaciju za novinare u kojoj se vrlo detaljno pohvalio izvrsnim rezultatima poslovanja tijekom prvog polugodišta. Tijekom konferencije na novinarsko pitanje o cjenovnoj politici Konzuma na kontinentu i obali i otocima u vrijeme ljetne sezone, šef Konzuma Darko Knez potvrdio je da su one različite.
‘Nije isto da dostavite šleper robe u dućan u Zagrebu ili malim kamionom trajektom u Korčulu. Te dvije operacije imaju dramatične razlike u troškovima i u skladu s time prilagođavamo cijene’, izjavio je Knez.
Lidl je treći lanac po veličini na domaćem tržištu – ispred njega su riječke Plodine – a prihod mu je tijekom 2014. iznosio 3,27 milijardi kuna. Iako je pet puta manji od Konzuma, Lidlove poslovne operacije na tržištu itekako uznemiruju veliki trgovački lanac Ivice Todorića, piše Tportal.