Maloprodajni lanac dm-drogerie markt Hrvatska u poslovnoj je godini 2014./2015., koja za tu tvrtku završava u rujnu, ostvario ukupan promet od 1,96 milijardi kuna, a neto dobit će biti na razini prošle poslovne godine, nešto viša od 70 milijuna kuna, istaknuo je u četvrtak direktor dm-a Mirko Mrakužić na konferenciji za novinare.
Udio dm-a na ukupnom tržištu drogerijskih proizvoda dosegnuo je 26,78 posto, kazao je. Po podacima koje je iznio, dm je u protekloj poslovnoj godini investirao 31,8 milijuna kuna u modernizaciju i širenje prodajne mreže, koja broji 154 prodavaonice. U Hrvatskoj dm zapošljava 1.286 djelatnika.
U poslovnoj 2015/2016 godini, u kojoj će dm obilježiti 20 godina poslovanja u Hrvatskoj, investirati će 50 milijuna kuna te broj prodavaonica povećati na 160.
Prosječna plaća u dm-ovim prodavaonicama iznosi više od 8.600 kuna neto, kazali su predstavnici dm-a napominjući kako se više od jedne četvrtine prometa odnosi na vlastite robne marke.
Lanac dm nudi 16.200 različitih proizvoda od čega 3.300 ima dm-ovu robnu marku. U tvrtki su naveli i kako njihova dm Bio marka koja je uvedena u travnju ove godine ima 67 proizvoda, do kraja godine planiraju uvesti još 50-tak, a sljedeće godine još 400 proizvoda.
Grupa dm u prošloj godini ostvarila promet od 9,07 milijardi eura
Na novinarsko pitanje razmišljaju li o većim formatima svojih prodavaonica Mrakužić je rekao kako su njihove prodavaonice u svih 12 zemalja u kojima posluju u prosjeku od 400 do 600 četvornih metara prodajnog prostora te kako ne razmišljaju o većim formatima. Grupa dm u prošloj je poslovnoj godini godini ostvarila promet od 9,07 milijardi eura, ima nešto više od tri tisuće prodavaonica i zapošljava 55.143 djelatnika.