Hrvatska esports industrija kreće u osvajanje američkog tržišta

Ekonomija 16. lip 202216:03 0 komentara
Foto: Friendly Fire

Hrvatska franšiza gaming cafea i esports igraonica Friendly Fire, koja je već postala prepoznatljivi hrvatski izvozni proizvod u regiji, sada kreće u pohod na američko tržište.

S ciljem da Hrvatska stane uz bok velikim svjetskim igračima u esports industriji, ovaj hrvatski startup započeo je prikupljanje novih investicija, a svoj je plan za širenje preko oceana predstavio i potencijalnim investitorima u prostorima Zagrebačke burze.

Prema europskom i svjetskom prosjeku godišnji rast u industriji računalnih igara je oko 10%, a u Hrvatskoj čak 50%, i to bez institucionalne potpore toj vrsti industrije. Baš zato projekti poput Friendly Firea svoje ideje razvijaju uz pomoć digitalnih platformi za prikupljanje ulaganja kao što je Funderbeam.

“Funderbeam je globalna digitalna platforma koja omogućava startupovima i biznisima u razvoju prikupljanje kapitala pod povoljnijim uvjetima od venture capitala i drugih oblika ulaganja u toj fazi razvoja poslovanja. S druge strane Funderbeam omogućava i običnim građanima da kao mali ulagači postanu dio uspješnih poslovnih priča, što je značajna promjena u svijetu investicija, budući da su do sada takva ulaganja bila rezervirana samo za velike institucionalne ulagače”, pojasnio je Ognjan Despot, direktor Funderbeama za srednju i istočnu Europu te podsjetio da su hrvatske tvrtke preko Funderbeama već prikupile više od šest milijuna eura ulaganja, dok su ukupna ulaganja preko Funderbeama veća od 50 milijuna eura.

David Kosir, osnivač Friendly Fire franšize ne krije uzbuđenje. “Uzbuđen sam zbog prilike za naše prvo prikupljanje kapitala bude preko Funderbeam platforme. To će nam dati mogućnost uključiti u projekt cijelu zajednicu igrača iz Friendly Firea, kao i druge zainteresirane investitore”, rekao je Kosir.

Njegov partner u projektu Andrija Čolak je dodao: “Friendly Fire je izvrstan format s velikim potencijalom kao franšiza zato što je usklađen s novom generacijom potrošača i lako primjenjiv svugdje u svijetu. Zahvaljujući tome vjerujemo da je Friendly Fire još jedan hrvatski brend koji može postati globalni igrač unutar svoje kategorije.”

Starbucks za gejmere, kako su se predstavili ulagačima, mjesto je za zabavu i opuštanje uz brojne konzole i računala i mjesto gdje se gameri prije svega dolaze družiti. Pruža generaciji Z, ali i svim drugima prostor za gaming i zabavu, ali i kompetitivnost kroz natjecanja i organizirane turnire.

Inspirirana kvartovskim igraonicama priča Friendly Fire franšize započela je 2017. godine, a od onda je u svega nekoliko mjeseci iz spontane ideje mladih hrvatskih developera postala prepoznatljivi međunarodni brend. Nakon uspješnog razvoja franšiza u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Austriji, vrijeme je i za odlazak na nove kontinente.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!