Rastuća kineska potražnja za automobilima marke Mercedes-Benz i više cijene povećale su dobit njemačkog proizvođača luksuznih automobila Daimlera u prvom tromjesečju, pokazuje preliminarno izvješće, objavljeno u petak.
Prilagođena dobit prije kamata i poreza skočila je u prvom tromjesečju na pet milijardi eura, sa 719 milijuna eura u istom prošlogodišnjem razdoblju kada su rezultate pritisnula ograničenja uvedena radi suzbijanja prvog vala pandemije koronavirusa.
U odgovarajućem razdoblju 2019. godine iznosila je 2,3 milijarde eura.
Kompanija je u razdoblju od siječnja do ožujka u Kini prodala 220.529 vozila marke Mercedes-Benz, za 60 posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju. U Europi prodali su ih 192.302, tek 1,8 posto više nego u istom razdoblju 2020. godine.
„Povoljan zamah prodaje u Mercedes-Benz Carsu nosile su sve vodeće regije, a posebno Kina, i snažno je podupro kombinaciju proizvoda i određivanje cijena u prvom tromjesečju”, objavio je Daimler.
Prodaja u Kini odražava ubrzanje gospodarskog oporavka u azijskom divu u prvom kvartalu, na 18,3 posto na godišnjoj razini. Budući da nisu mogli putovati, bogatiji kineski potrošači iskoristili su raspoloživi dohodak za kupnju luksuznih artikala.
Kineski potrošači pomogli su u oporavku Daimlera već u 2020., potaknuvši rast prodaje u drugoj polovini godine i nadomjestivši slabiji rezultat u drugim regijama.
I Daimlerov njemački konkurent Volkswagen izvijestio je danas o skoku prodaje u Kini, za čak 65 posto.
Automobilski sektor teško pogađa nestašica ključnih poluvodičkih čipova, koja je prisilila nekoliko tvrtki, uključujući Ford, General Motors i VW, da smanje ili prilagode proizvodnju.
Nestašica je uglavnom poštedjela Daimler, koji je nije komentirao.
Kompanija će objaviti detaljne kvartalne rezultate 23. travnja.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!