Belgijska VTM televizija i pariški modni magazin Vogue preporučili su Hrvatsku kao idealnu ljetnu destinaciju, izvijestili su u srijedu iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
Tako je jedna od najgledanijih belgijskih komercijalnih televizijskih kuća VTM u jučerašnjim večernjim vijestima objavila dvominutni prilog u kojem je Hrvatska istaknuta kao “korona free” destinacija, navode iz HTZ-a.
U prilogu je objavljeno kako neke zemlje poput Hrvatske, Grčke i Portugala imaju jako dobru situaciju vezanu uz epidemiju korona virusa, a sve je popraćeno kadrovima hrvatske obale i otoka iz najnovijeg komunikacijskog koncepta HTZ-a #CroatiaLongDistanceLove.
“Trenutnu situaciju u našoj zemlji za prilog belgijske televizije komentirao je bivši nogometaš belgijskog Genka Frane Bućan, koji je istaknuo kako je Hrvatska odlično organizirala obranu od korona virusa te kako su Hrvati bili izuzetno disciplinirani u provođenju svih propisanih mjera”, poručuje direktor Predstavništva HTZ-a u Belgiji Ivan Novak.
Iz HTZ-a ističu i kako je poznati modni magazin pariški Vogue na svom Facebook profilu, kojeg prati više od pet milijuna pratitelja, objavio fotografiju skakaonice na zadarskom bazenu Kolovare, uz opis “sunčano poslijepodne u Hrvatskoj zvuči idealno”. Autor fotografije je poznati fotograf Cameron Hammond.
Direktor HTZ- Kristjan Staničić zadovoljan je recentnim objavama o Hrvatskoj u prestižnim inozemnim medijima.
“Pozitivne objave iznimno pridonose imidžu naše zemlje kao sigurne destinacije i povećavaju vidljivosti Hrvatske na turističkoj karti svijeta. Nadamo se nastavku pozitivnih trendova, ali i dolasku gostiju u našu zemlju kada se za to steknu svi potrebni uvjeti”, rekao je Staničić.
#related-news_0
Iz HTZ-a su jučer izvijestili da su pripremili četiri nova videa za aktivnosti na društvenim mrežama na temu gastronomije, prirodnih ljepota, aktivnog turizma i kulture kroz koje nastavljaju provoditi novi komunikacijski koncept #CroatiaLongDistanceLove. Prvi je na društvenim mrežama objavljen video na temu hrvatskih prirodnih ljepota.
Po podacima HTZ-a, video kojim je koncept #CroatiaLongDistanceLove lansiran do sada je pogledalo više od 1,5 milijuna korisnika, a najviše pregleda i komentara ostvareno je na tržištima Njemačke, Italije, Austrije, Slovačke, Češke i Slovenije.
Na YouTube-u video je pregledan više od 37 tisuća puta, dok je na Instagramu oznaka #CroatiaLongDistanceLove korištena više od tisuću puta.
Posljednjih mjesec dana raste i broj fanova i njihovih aktivnosti na kanalima Croatia full of life pa je primjerice samo u travnju na Instagramu ostvaren doseg od gotovo četiri milijuna ljudi, više od devet tisuća komentara, 740 tisuća like-ova te više od pet tisuća novih fanova, istaknuli su iz HTZ-a u objavi o četiri nova videa.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.