"Ne možemo komentirati spekulacije", komentar je iz tvrtke Rimac Automobili na informaciju da će ta domaća tvrtka iz Svete Nedelje preuzeti čuveni Bugatti.
Sličan odgovor tijekom četvrtka mediji su dobili i iz samog Bugattija. Tako Mate Rimac, Bugatti i Volkswagen nisu željeli za Reuters komentirati informaciju o prodaji.
Vijest o mogućem preuzimanju Bugattija dolazi nakon što je Mate Rimac prošli tjedan na konferenciji “Poduzetnički mindset” najavio “neke nove investicije” koje će odjeknuti u poslovnoj javnosti.
Prenoseći Manager Magazin, Reuters navodi navodi da će Volkswagenovi odbori pregovarati o prodaji Bugattija Mati Rimcu ove godine, pozivajući se na neimenovane izvore, a tu informaciju prenijeli su danas i domaći mediji.
Rimac je razvio platormu za električne superautomobile, koju isporučuje drugim proizvođačima automobila, uključujući Automobili Pininfariza. Volkswagenov Porsche ima udio u hrvatskoj tvrtki.
Bugatti će vjerojatno prijeći u vlasništvo Rimca preko Porschea, u zamjenu za veći udio u Rimac Automobilima, nagađa specijalizirani britanski časopis Car Magazine.
Volkswagen više ne želi trošiti novac i radnu snagu na Bugatti koje namjerava preusmjeriti u opsežan program ulaganja u elektrifikaciju, digitalizaciju i autonomnu vožnju, piše Car Magazine, dodajući da su izvršni direktori odobrili prodaju prošlog tjedna.
Porsche je 2018. kupio 10-postotni udio u Rimac Automobilima a 2019. kupio je dodatnih 5,5 posto. Vlasničke udjele u hrvatskoj tvrtki kupili su i Hyundai, Jaguar, Koenigsegg i Magna, podsjeća časopis. Tu je i kineski proizvođač baterija Camel Group i neimenovani kineski investitor.
Dok prava vrijednost Rimca tek treba biti utvrđena uvrštenjem dionica u burzovnu kotaciju, Bugatti vjerojatno vrijedi 500 milijuna eura na današnjem prigušenom tržištu, piše časopis, nagađajući da “možda nema ni potrebe za stvarnom novčanom transakcijom”.
Rimac Automobili danas zapošljavaju više od 600 ljudi specijaliziranih za elektromobilnost, razvoj baterija i sofisticiranu elektroniku, navodi Car Magazin.
Hrvatsku kompaniju možda nazivaju europskom varijantom američkog proizvođača električnih automobila Tesla, ali on je u prošle tri godine na tržište izbacio više od 600 tisuća automobila Model 3 i Y dok su Rimac Automobili proizveli samo desetak električnih “hiperautomobila”, piše britanski časopis.
Prvi je bio Concept One, predstavljen 2011. godine, a dosada ih je proizvedeno samo osam. Najnoviji je sjajni model 1914bhp C-Two kupe čija proizvodnja još nije počela, napominju.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.