Fotografije koje objavljujete, na primjer, na Instagramu sadrže vrlo korisne informacije za marketingaše. Tko ste? Gdje radite? Gdje se nalazite? Jeste li tužni ili sretni? Što ste obukli? Sve su to pitanja čiji odgovori kroje različite reklamne kampanje najvećih brendova.
Nove tehnologije i popularnost društevnih mreža omogućili su uvid u mnoge podatke o njihovim korisnicima. To su vrlo brzo shvatili i u kompaniji Ditto Labs Inc. u kojoj koriste softvere za foto-skeniranje kako bi što bolje predložili tvrtkama gdje da istaknu svoje logoe.
Prema Wall Street Journalu, tvrtka Kraft Food Groups Inc. je u suradnji s Ditto Labs napravila analizu konteksta kako se koriste njihovi logoi i proizvodi, odnosno što ljudi piju kada jedu Kraftove proizvode, analizirajući njihove fotografije s Instagrama i Tumblra.
Ovaj novi način brendiranja i pozicioniranja reklama je još jedan podsjetnik na javnost i dostupnost svih naših objava na društvenim mrežama. Nakon što kliknemo “objavi” gubimo kontrolu na time tko vidi i kako koristi naše informacije.