BBC se udružio s nekim poznatim tehnološkim firmama u borbi protiv lažnih vijesti i dezinformacija.
Nove mjere koje će se razviti uključuju sustav ranog upozoravanja koji će se koristiti tijekom izbora ili kada su ugroženi životi.
BBC će surađivati s tehnološkim firmama poput Googlea, Twittera i Facebooka s kojima će razviti shemu djelovanja. Iz BBC-a također navode kako su ti potezi izrazito važni u borbi protiv diskriminacije.
Navedena suradnja događa se nakon što su ove i slične tehnološke firme kritizirane za sprječavanje širenja “lažnih vijesti” – od onih o cjepivima do onih koje su utjecale na ishode izbora.
Plan za sprječavanje širenja lažnih vijesti uključuje:
Sustav ranog upozoravanja: Stvaranje sustava putem kojeg organizacije mogu komunicirati i međusobno se obavještavati o potencijalnim problemima. Naglasak će biti stavljen na dezinformacije koje prijete ljudskim životima ili ometaju demokratske procese tijekom izbora.
Medijsko obrazovanje: Zajednička medijska kampanja kojom će se promovirati poruke edukacije o medijima.
Informiranje glasača: Suradnja i informiranje glasača tijekom izbora kako bi se našao način za objašnjavanje kako i gdje glasati.
Zajedničko učenje: Osobito kada se radi o izborima koje svi prate, poput američkih.
Generalni direktor BBC-a Tony Hall je rekao kako su “dezinformacija i tzv. laže vijesti prijetnja svima nama. U najgorem slučaju oni predstavljaju ozbiljnu prijetnju demokraciji i čak životima ljudi.”
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.