Istraživački odjel Facebooka zvan IQ u suradnji s agencijom Ipsos MediaCT proveo je studiju među roditeljima starosti između 25 i 65 godina kako bi provjerili njihove navike korištenja mobitela i društvenih mreža.
Rezultati su pokazali da svatko tko se redovito spaja na Facebook unaprijed zna da je roditeljstvo postalo vrlo popularno na društvenim mrežama. Tome su doprinijeli roditelji koji vrlo često i redovito objavljuju slike i videa svoje djece. Istraživanje je pokazalo da ponosni roditelji diljem svijeta objave 2,3 puta više fotografija i 2,9 puta više videa te 1,8 puta više statusa od prosječnog korisnika.
Iako se neki roditelji brinu da će takve objave utjecati negativno na njihove prijatelje na društvenim mrežama to se ne mora nužno dogoditi. Istraživanje je pokazalo da objave s djecom u glavnim ulogama imaju 37 posto više reakcija od rodbine i 47 posto više od prijatelja nego što to ima prosječna objava.
Osim toga roditelji vole objavljivati na Facebooku u rane jutarnje sate pa tako njihove objave počinju već u 4 sata ujutro, a najviše ih je oko 7 sati. Istraživanje je pokazalo da čak 56 posto roditelja već do 7 sati ujutro bar jednom provjeri svoj Facebook, piše Yahoo.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook.