Iz Slavonije stiže moderno rješenje za stare probleme koji muče gradove diljem svijeta - CityHub sustav želi objediniti gradske službe na jednom mjestu.
Tako će građani putem mobitela komunicirati s komunalcima, ali i paliti uličnu rasvjetu.
Nije iznenađenje što se sve razvija u Osijeku čije su IT tvrtke u vrijeme krize povećale izvoz za gotovo 500 posto.
Gradski inventar koji je oštećen, uništen ili pošaran prijavljivat će se mobitelom, odnosno fotografijom koju će zaprimati komunalne službe. Aplikaciju je razvila mlada osječka tvrtka, a sustav bi uskoro mogli preuzeti i deseci europskih gradova jer povećava transparantnost i komunikaciju gradske uprave i građana.
Aplikacija služi za prijavu komunalnih problema poput nepropisnog parkiranja, nepropisnog odlaganja smeća, grafitima pošaranih zidova, divljih deponija i slično, a sve kako bi Osijek bio ljepši, čišći i uredniji.
Mobilna aplikacija trenutno podržava jedan modul za prijavu komunalnih problema u gradu, a funkcionira na način da korisnik fotografira zamijećeni problem (nepropisno parkiranje, grafit na zid, divlju deponiju itd…) te se putem geolokacije koja se očita na smartphone uređaju problem zajedno s fotografijom pošalje na Cloud sustav. Administrator u gradskoj upravi zatim delegira problem nadležnoj službi koja je zadužena za problem.
Nakon završetka testnog perioda aplikacija će se proširiti popisom i kartom biciklističkih staza, informacijama o javnom prijevozu, primanju službenih obavijesti od Grada te modulom za booking gradskih sportskih objekata i drugo.