Tekst napisan nekim od ružnijih fontova zaokupit će pažnju onoga koji ga čita jer će slova teže raspoznavati i morat će biti jače koncentriran.
Ako želite da ljudi stvarno obrate pažnju na ono što ste im napisali u, primjerice, mailu onda bi bilo najbolje da za font izabarete neki ružni font poput Comic Sansa ili Monotype Corsive, piše Independent.
Kada dobijete tekst napisan u nekim od ružnijih fontova automatski ćete na njih biti koncentriraniji jer ćete ih teže čitati. Kada nešto na taj način privuče vašu pažnju to automatski znači da ćete i bolje razumijeti ono što je napisano.
Ova se tvrdnja temelji na istraživanju psihologa sa Sveučilišta Princeton koji je studentima podijelio tekstove napisane ružnim i lijepim fontom. Oni koji su dobili tekst napisan ružnim fontom bolje su riješili testove koji su se odnosili na pročitano.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.