Popularna aplikacija Messenger kani uvesti još jednu novinu, koja se mnogima vjerojatno neće svidjeti, no iz Facebooka poručuju da bi zadnju riječ ipak trebali imati korisnici.
Facebook nikako da se zasiti reklama, a nakon što su zatrpali News Feed, stručnjaci iz najpoznatije društvene mreže na svijetu ciljaju i na svoju popularnu aplikaciju za čavrljanje – Facebook Messenger. Prema najnovijem izvješću trenutno se testira nova metoda reklamiranja koja autoplayreklamne videe pokreće unutar same aplikacije.
Drugim riječima, znači da ćemo, ako Facebook da zeleno svjetlo, pored liste prijatelja i otvorenih razgovora imati i video reklame – jedan od Facebookovih najunosnijih reklaminih pothvata (puno profitabilnijeg od ‘statičnih’ reklama), prenosi tportal.
Sudeći prema Facebookovoj zaradi u prvom kvartalu 2018. godine 98.6 posto njihove zarade stiže iz reklama – 11.8 milijardi dolara u nešto manje od tri mjeseca.
Probno razdoblje za novu značajku počelo je 18. lipnja, a prije konačne odluke o uvođenju glavni glas bi trebali imati korisnici. Direktor marketinga za Messenger Stefanos Loukakosrekao je da na kraju sve ovisi o internoj statistici i odazivu javnosti: “Zasad ništa ne znamo. Dosadašnji rezultati ne pokazuju nikakvu promjenu u načinu na koji korisnici koriste platformu. Statične reklame se, naime, u Messengeru objavljuju već 18 mjeseci.”
“Uvodit ćemo video reklame polako i pažljivo. Ljudi koji svakog mjeseca koriste Messenger naš su najveći prioritet i u cijelosti će imati nadzor nad svojim korisničkim iskustvom”, kažu iz Facebooka, a oni kojima reklame baš nikako nisu mile uvijek mogu isprobati Messenger Lite ili neku drugu sličnu uslugu koja ne sadrži reklame.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.