Predsjednička kampanja Hillary Clinton zahuktala se i na društvenim mrežama, ali nije krenula u smjeru u kojem bi ona željela. Umjesto da se tviteraši bave njome i njezinim programom na meti se našao logo njezine kampanje.
Kockasto plavo slovo H s poprečnom strelicom koja ga siječe izgleda kao prometni znak koji usmjerava prema bolnici, kažu neki tviteraši. Druge pak podsjeća na logo FedExa. Oni najžešći kažu da ih podsjeća na znak mađarskog fašističkog loga iz vremena Drugog svjetskog rata.
Još gore za Hillary je to što strelica pokazuje u desnu stranu.
”Dakle, što je sretni učenik trećeg razreda dobio za nagradu kada je pobijedio na natjecanju za najbolji ”Hillary Clinton logo”, pita se jedan komentator na Twitteru?
Nije jasno tko je dizajnirao ovaj logo niti koliko je plaćen za taj posao. Članovi stožera kandidatkinje nisu odgovorili na pitanje Reutersa vezano za ovaj problem.
Bez obzira na to ovo je podsjetnik da na društvenim mrežama svaka pogreška, ma koliko mala bila, vrlo brzo dođe pod povećalo javnosti.
Službeni Twitter račun WikiLeaksa, organizacije Juliana Assangea, tvitao je svoj vlastiti logo koji također uključuje debelu crvenu strelicu koja pokazuje u desnu stranu te su ga postavili uz logo Clintonove kako bi pokazali na sličnosti jednog i drugog loga.
”Hillary Clinton je ukrala naš inovativni logo”, tvitali su iz WikiLeaksa.
#related-news_0
Većina komentara na ovaj, očito problematični logo, bila je negativna, ali našao se i poneki pozitivan komentar.
”Logo kampanje Hillary Clinton je kombinacija Obaminog i FedExovog i jako mi se sviđa”, tvitala je Gina Uriarte, koja se opisuje kao glas agencije za nekretnine Coldwell Banker in California.
Tviteraš Vince Moreschini odgovorio joj je kako misli da je u manjini, piše Reuters.
O novom logu tvitali su i profesori političkih znanosti pa je tako Linda Fowler kazala da je unatoč, generalno gledano, uspješnoj kampanji ovaj logo promašaj jer ju ”podsjeća na trgovinu s alatom”.