Čini se da s novim Googleovim logom sve baš ne štima kako bi trebalo i kako bi se očekivalo od tako velike (i bogate) kompanije, priča se po dizajnerskim krugovima.
Dizajneri diljem svijeta podijeljeni su oko načina na koji je Google odlučio promijeniti svoj izgled.
Naime, postavljajući mrežu linija vidi se odstupanje od preciznosti Googleovih dizajnera. Je li riječ o pogrešci ili je ovo namjeran potez, nejasno je u dizajnerskim krugovima. Ipak, napominju, teško je povjerovati da bi si jedan Google mogao dopustiti takvu grešku.
Google-ov produkt menadžer Tamar Yehoshua, i UX direktor Bobby Nath, opravdavaju ovaj pomalo dječiji logo riječima da on treba reflektirati mnoge platforme koje korisnici koriste na Googleu svakodnevno.
Prilikom redizajna Google je promjenio i tip fonta. Umjesto dosadašnjeg Serifa koji je u upotrebi od 1999. godine, sada je u upotrebi Sans-Serif font kojeg su dizajneri iz Googlea nazvali Product Sans.