Drugi dan za redom u beogradskim dnevnim novinama objavljen je oglas u kojem se jedna majka ne odriče svoje djece, što je suprotno običaju u Srbiji da se članovi obitelji odriču jedni drugih preko novina. Oglas je dio kampanje #neodricemse, koju je pokrenula organizacija "Da se zna!".
“Ja, Gordana Perunović Fijat, ne odričem se svoje djece ni po koju cijenu i ni zbog kojeg razloga, odobravam svaku njihovu odluku koga će voljeti i želim im da život provedu kako najbolje znaju”, piše u oglasu koji je danas objavljen u Večernjim novostima.
I ovaj tekst je uokviren duginim bojama, kao i onaj koji je u subotu izašao u dnevnom listu Danas.
Iza oglasa stoji marketinška agencija McCann Beograd, koja provodi kampanju “Ne odričem se” s organizacijom “Da se zna”.
Ponosno vam predstavljamo kampanju #NeOdricemSe! ?️? pic.twitter.com/lvyiGqJVjm
— DaSeZna (@dasezna) June 22, 2019
“Zato što znamo koliko je prihvaćenost važna, zajedno s prijateljima iz organizacije ‘Da se zna’ napravili smo male oglase o ljubavi, uz podršku roditelja koji ne prave razliku u odnosu na to koga njihova djeca vole”, objavila je agencija McCann na Twitteru.
Organizacija “Da se zna” bilježi slučajeve fizičkog i verbalnog nasilja nad pripadnicima LGBT populacijom. Organizacija je osnovana 2016. godine sa ciljem da se “napadi na LGBT+ osobe evidentiraju u i procesuiraju u skladu sa zakonom, kao i da se LGBT+ zajednica osnaži i potakne u prijavljivanju ovih slučajeva”, navodi se na internetskoj stranici organizacije.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows | i društvenih mreža Twitter| Facebook | Instagram.