Predsjednik Dentsua, najveće japanske reklamne agencije i jedne od najdominantnijih kompanija u zemlji, dao je ostavku zbog smrti mlade novakinje koja se ubila zbog "pretrpanosti poslom", piše FT.
Uz duboke naklone, Tadashi Ishii je izjavio da preuzima odgovornost za zloglasan kompanijin tempo prekovremenog rada.
“Usprkos raznim poduzetim mjerama, nismo uspjeli reformirati prekovremeni rad”, priznao je Ishii. U listopadu su činovnici ministarstva rada nadzirali urede kompanije te se čini da ih je to nagnalo da provedu površne reforme rada.
Matsuri Takahashi oduzela si je život nakon samo devet mjeseci rada za kompaniju. Prema izjavama sadašnjih i bivših zaposlenika, kultura traži uzastopne dane rada do sitnih noćnih sati, nekoliko tjedana u komadu.
Njena smrt i ostavka Ishiija dio su nacionalne debate oko porasta fenomena “smrti od prekovremenog rada”, ili fenomena karoshi.
https://youtube.com/watch?v=B1NVh_7oXAY
Odvjetnici smatraju da su uobičajeni prekovremeni sati postali minsko polje pritisaka, obaveza, zlostavljanja i nedostatka radnika, prenosi Index.