Osiguranici će putem mobilne aplikacije biti povezani sa svojim obiteljskim liječnikom koji će im dati lozinku za ulaz na mobilni portal. Tako će svatko putem pametnog telefona moći od liječnika zatražiti da mu prepiše lijek, izda doznaku za bolovanje ili se naručiti na vađenje krvi ili pregled
Od ponedjeljka, 24. listopada, pacijenti će sa svojim liječnicima moći komunicirati i preko smartphonea, jer Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) aktivira mobilnu aplikaciju putem koje će osiguranici biti povezani sa svojim obiteljskim liječnikom. Tako će svatko putem pametnog telefona moći od liječnika zatražiti da mu prepiše lijek, izda doznaku za bolovanje ili se naručiti na vađenje krvi ili pregled, piše Novi list.
Prethodno će od izabranog liječnika dobiti lozinku za ulaz na mobilni portal. Ova će usluga, procjenjuju u HZZO-u, višestruko olakšati rad liječnicima i uštedjeti vrijeme pacijentima koji su za spomenute usluge morali dolaziti osobno u ordinaciju, ili čekati slobodnu telefonsku liniju.
‘Kad uđete u sustav putem mobilne aplikacije, vaš zahtjev za terapijom automatski ulazi u doktorovu aplikaciju, i ustvari ste mu zamijenili sestru. On odgovara s da ili ne. Ako je odgovor pozitivan, primate poruku da je recept upućen u ljekarnu, a ako je odgovor negativan, primate poruku da nazovete liječnika telefonom ili dođete na pregle’, objasnio je ravnatelj HZZO-a Fedor Dorčić. Putem aplikacije moći će se, osim toga, naručiti za pregled kod izabranog ginekologa ili zubara.
U prvoj fazi, mobilni portal će moći koristiti oko 1,5 milijuna građana, a do Nove godine omogućit će se za sve osiguranike.