Traži se deset 'ambasadora turizma RH', plaća 3.100 eura

Vijesti 25. kol 201711:17 > 11:21
Ilustracija

Počeo je lov na neka od najprivlačnijih radnih mjesta domaćeg turizma.

Raspisan je natječaj HTZ-a za deset novih direktora podružnica Hrvatske turističke zajednice u Milanu, Parizu, Varšavi, Bruxellesu, Frankfurtu, Moskvi, New Yorku, Budimpešti, Bratislavi i Münchenu u kojima mandati trenutnih direktora istječu tijekom rujna, a novo vodstvo HTZ-a te ministar Gari Cappelli na ovim bi pozicijama rado vidjeli nove, ambiciozne i proaktivne ljude.

Ovogodišnji natječaj u sebi sadrži nešto drukčije uvjete: osim isključivo iskustva rada u turizmu, na natječaj se sada mogu javiti svi oni koji imaju višegodišnje iskustvo i znanja s područja marketinga, što bi, smatraju u HTZ-u i Ministarstvu turizma, značajno trebalo poboljšati, ali i proširiti krug potencijalnih kandidata koji se planiraju javiti na natječaj.

“Iskustvo u turizmu ostaje jedan od glavnih kriterija, ali je vrlo važno i da direktori predstavništava imaju znanja i vještine iz marketinga. Temeljni cilj je privući što veći broj kvalitetnih kandidata koji znanjima, kontaktima, ali i ambicijom mogu znatno pridonijeti još boljem pozicioniranju Hrvatske na stranim tržištima”, pojasnio je Jutarnjem listu direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristijan Staničić.

Pravilnik o odabiru vodećih osoba inozemnih predstavništava, pojašnjava glavna savjetnica Ministarstva i predsjednica Povjerenstva za odabir direktora predstavništava Barbara Mesić, izmijenjen je kako bi se krug kandidata proširio na sve one s iskustvom u, među ostalim, odnosima s javnošću ili brendiranju, a jedan od ključnih uvjeta ostaje poznavanje tržišta za koje se prijavljuju, sa svim njegovim specifičnostima različitih oblika promocije.

“Ovo je izvrsna prilika za sve one koji su željni dokazivanja, ambiciozni, komunikativni, koji prihvaćaju fleksibilno radno vrijeme, poznaju strane jezike i razumiju kompleksnost izgradnje turističkog brenda na inozemnim tržištima. Posao direktora inozemnih podružnica nije samo komunikacija s predstavnicima medija nego on iziskuje angažman u smislu traženja novih partnera, osluškivanje potreba tržišta, predlaganje kampanja i pronalaženje novih potencijalnih konzumenata”, pojašnjava B. Mesić i apelira da se na natječaj prijavi što veći broj kandidata.

Natječaj HTZ-a raspisan je 16. kolovoza, a za prijave je otvoren 15 dana od dana objave.